галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Татра-Юг   en  ua  ru

◂◂123▸▸
показати всі
HAnS
лінкцитувати
1
2008-11-30, 14:42

приватне повідомлення

www.picatom.com

No comment :)
лихвар
лінкцитувати
2
2008-12-02, 01:26

приватне повідомлення

цікаво-цікаво, невже хтось в одесі/дніпрі дошурупав, що треба вже заміну серії к1?)
сподіваюсь, що скоро побачимо натурний зразок))
HAnS
лінкцитувати
3
2008-12-02, 12:10

приватне повідомлення

лихвар[2]:
-----------------------
> цікаво-цікаво, невже хтось в одесі/дніпрі дошурупав, що треба вже
> заміну серії к1?) сподіваюсь, що скоро побачимо натурний
> зразок))
-----------------------

Лот2 оцього тендера може бути заточений під нього

http://forum.tram.org.ua/topic.php?n=3&lng=ua&page=1&Topic=000006#16
лихвар
лінкцитувати
4
2009-11-09, 15:16
HAnS
лінкцитувати
5
2009-11-09, 15:28
лихвар [4]:
-----------------------
> список Татро-Югів http://www.protransport.com.ua/lists/ukr_tramvaji.rar
-----------------------

Тобто

1) спочатку Т6Б5 Татра-Юг нумерувалися разом із Татрами?
2) ТЮшна нумерація К1 і Т6Б5 - впереміш?

Офтоп. По ЮМЗ Т2 "†" НЯР можна ставити на всій першій серії крім 512...
лихвар
лінкцитувати
6
2009-11-09, 18:10
HAnS [5]:
-----------------------
> Тобто 1) спочатку Т6Б5
> Татра-Юг нумерувалися разом із Татрами? 2) ТЮшна нумерація
> К1 і Т6Б5 - впереміш? Офтоп. По
> ЮМЗ Т2 "†" НЯР можна ставити на всій
> першій серії крім 512...
-----------------------

1 - ну так, НЯЗ, перші оті перші кузови були зварені ще в Празі, відповідно мають чеську нумерацію
2 - виходить, що так, хоча вони надходили (ц мабуть дороблялись) зовсім не попорядку.

офтоп - списав ))
лихвар
лінкцитувати
7
2009-11-22, 16:46
ось такий пост про укр. вузькоколійні трами знайшовся на КТФ :

zOOm // 644 // 2009-11-22 12:59 http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=3587&ft=1&s=nd&fm=644&lm=644#s-644
... в Україні розробки вузькоколійних вагонів мають два заводи: це Луганськтепловоз та Татра-Юг.
Луганськтепловоз розробив ще в середині 90-х років двокабінний вузькоколійний вагон.Замовником цього проекту було місто Євпаторія.Але далі,чим на папері,справи не пішли.Наступним спробували запропонувати свій варіант Татра-Юг.Тут вже був розроблений вагон на зразок КТ-4 ,але з двома кабінами.За браком коштів місто відмовилося від проекту.Таку інфу почув від головного інженера ЄТУ ще в 2007-му році.


цікаво було б глянути на KT4 з мордою а-ля К1 :)))
лихвар
лінкцитувати
8
2009-11-28, 12:31
десь на СТТС був лінк на цю статтю:
http://www.uzdaily.uz/articles-id-628.htm

Делегация Узбекистана посетила Днепропетровск

Ташкент, Узбекистан (UzDaily.uz) -- Делегация Узбекистана посетила Днепропетровск, сообщает украинские СМИ. В ходе визита, делегация посетила ряд украинских предприятий.

В частности, представители делегации посетили ГП «ПО «Южный машиностроительный завод им. А.Макарова» и ознакомились с производством трамвайных вагонов.

Делегация Узбекистана отметила высокий уровень производства, комфортность трамвайных вагонов, их экономичность и способность работать в сложных условиях движения.

Как заявил торговый представитель Республики Узбекистан в Украине Батыр Юсупов, Узбекистан заинтересован в сотрудничестве с Днепропетровской областью в производстве электротранспорта.

Как ранее сообщалось, Узбекистан планирует закупит 20 трамвайных вагонов для Ташкента в 2009-2010 гг.

В январе-сентябре 2009 года внешнеторговый оборот товарами между Республикой Узбекистан и Днепропетровской областью составил $26 млн. В том числе экспорт составил $18,6 млн. и импорт – $7,4 млн.
HAnS
лінкцитувати
9
2010-01-23, 14:54
http://transphoto.ru/photo/266211/

Проекти знову всплили.
Sturm
лінкцитувати
10
2010-01-23, 20:02
Хотілося б бачити їх "залізними". А то Кобри це добре, але рама все ж таки має вік, іноді навіть значний :(
лихвар
лінкцитувати
11
2010-10-01, 16:08
хтось знає, що це таке має/мало бути?
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=2&f=l&a=lm&t=2164&ft=1&s=nd&fm=84&lm=87#s-84

Тсизявс [84] 2010-09-29 16:24
В пятницу вечером 19- 19:30планируется встреча любителей транспорта с Главным- Обьединения ТАТРА ЮГ.
В программе рассказ о предприятии ,модели ПС, перспективы.
В чём вагоны выигрывают даже у европейских поизводителей, и многое другое.
Также ответы на ваши вопросы.
ВСЕМ кто против вагонов Татра Юг, желательно прийти и всё самим услышать.
На форуме многие распинались, придите и докажите что такие вагоны нам не нужны.
Контрактовая пл. Маленький, уютный зал. Вопросы по майл.


Связист [87] 2010-10-01 09:11
У руководства поменялись обстоятельства.Сегодня прилетают из Москввы на переговоры по сотрудничеству с Днепром. Москва отказывается от закупок ЛВСов и ищет нового поставщика.
Мне не могут гарантировать что успеют на нашу встречу, и я решил её отменить. Они настаивают на перенос на следующую неделю. Хотят привести каждому материалы и провести весь рассказ со слайдами, но собирать всех ещё раз мне не охота.
Отказ Югу на сострудничество Киев не дал.
Одна из причин процент надёжности. Хоть ЛВС и современнее в 2 раза, потребление энергии меньше на 10 % (фигня), но процент отказа и надёжность близка к 25 %.
Так что сегодня пока всё.
HAnS
лінкцитувати
12
2010-10-11, 15:19
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

К1М8 на обкатці у Києві)

www.picatom.com
www.picatom.com

К1 привезли теж
http://transphoto.ru/photo/339672/
http://transphoto.ru/photo/339671/
лихвар
лінкцитувати
13
2010-10-11, 15:27
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

HAnS [12]:
------------------
> К1М8 на обкатці у Києві)
> К1 привезли теж
------------------
цікаво б глянути, як та гадюка виглядатиме на швидкісному ;)

------------------
> http://transphoto.ru/photo/339672/
> http://transphoto.ru/photo/339671/
------------------
ще й К1 думають спихнути.., може перед виборами й поведуться..))
HAnS
лінкцитувати
14
2010-10-11, 15:31
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

О, людське фото на фотик, а не на телефон :)))

http://transphoto.ru/photo/339724/

лихвар [13]:
------------------
> ще й К1 думають спихнути..,
> може перед виборами й поведуться..))
------------------

В ДТРЕД для заміни кількох десятків найубитішиш вагонів - саме воно , ІМХО) А от в ДШ йому не місце, я думаю...
Серёга
лінкцитувати
15
2010-11-05, 11:24
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Не знаю,может быть это разговоры,но вроде как речь шла о закупке 75 вагонов пр-ва Т-Юг.
25 из них К-8 для СТ.остальные 50 "типо" на обычные м-ты. Ну что и как оно будет - посмотрим.
Самое большее мне понравилось,когда на открытии СТ А.Попов назвал Кобры не новыми трамваями,а отреставрированными и модернизированными!
Влад
лінкцитувати
16
2010-11-18, 16:59
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Доброго дня всім!
В мене є питання по темі. На роботі стоїть макет трамваю "Татра-Юг"
Т3М/Т6Б5 (можливо, єдиний у своєму роді) у масштабі ~1/20.
Макет в гарному стані, але відламаний полоз струмознімача.
Чи може хтось порадити або взятися за виготовлення втраченої деталі?

Фото додається:




Місцезнаходження макету: м.Київ.
BKV
лінкцитувати
17
2010-11-18, 17:04
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

А де фото? На жаль не всі мають доступ до Вконтакті
лихвар
лінкцитувати
18
2010-11-18, 17:09
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

BKV [17]:
------------------
> А де фото? На жаль не всі мають доступ до Вконтакті
------------------
навіть по лінках не відкривається? (незареєстрованим теж би мало бути видно)
Влад
лінкцитувати
19
2010-11-18, 17:09
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Дивно... В мене все відкриває. Спеціально вийшов з контакту і відкрив.
Перейдіть будь ласка ще раз по по посиланню в зменшенному зображенні.
HAnS
лінкцитувати
20
2010-12-21, 21:11
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Santehnik
лінкцитувати
21
2011-01-25, 20:23
К1 320 - 06079 2010 год выпуска.
К1 321 - 07080 2008 год выпуска.
К1 322 - 06081 2010 год выпуска.
К1 323 - 06082 2010 год выпуска.
К1 324 - хз, но заводской угадывается.
К1 325 - 06084 2010 год выпуска.
К1 326 - 06085 2010 год выпуска.
HAnS
лінкцитувати
23
2011-01-25, 20:46
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Santehnik [21]:
------------------
> К1 320 - 06079 2010 год выпуска.
> К1 321 - 07080 2008 год выпуска.
> К1 322 - 06081 2010 год выпуска.
> К1 323 - 06082 2010 год выпуска.
> К1 324 - хз, но заводской угадывается.
> К1 325 - 06084 2010 год выпуска.
> К1 326 - 06085 2010 год выпуска.
------------------
Номінальний рік випуску 2010 - ІМХО перебитий. І вони навіть не маскували справжній рік випуску, адже ЯТР 06 і 07 на початку - ніщо інше, як рік випуску.
Моє ІМХО таке. Тут той самий фінт, який Авіантівці зробили із останніми К12. Їм з якоюсь метою перебили справжній рік випуску.

А парадокс із 07080 дає купу простору для фантазії ...
Santehnik
лінкцитувати
24
2011-01-25, 21:00
Хм, говорят что 06 в начале это год заложения кузова, а не сам год изготовления...
Кстати 321 единственный у кого на лбу висит значек К1 :-)
лихвар
лінкцитувати
25
2011-01-26, 00:37
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Santehnik [24]:
------------------
> Хм, говорят что 06 в начале это год заложения кузова, а не сам год изготовления...
------------------
коли поновляв список, то звернув увагу, що перед ними ще з два десятки вагонів на 07)))


п.с. якщо вірити БД на СТТСі, то в Луганську зараз неходові 3 з 4 К1...
HAnS
лінкцитувати
26
2011-01-26, 19:43
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Обкатав сьогодні я К1М8 і К1.

1. Здивувало, що жодних татроподібних звуків уже не було. Це радше нагадує звук Е183. До речі, десь так само звучить 406.
2. Дуже сподобався хід К1М8 - не особливо м'яко з точки зору підвіски, зате дуже плавно й динамічно. А ще викат добре тримає. Може розігнатися і їхати до станції.
3. Двері приємно здивували своїм радикальним наміром запресувати всіх, хто є в салоні))) Коли вони зачиняються, то із відчутною силою.
4. В К1М8 оригінально зробили клеєні вікна)))
5. Салон К1М8 здивував тим, що в перші ланці по лівому борту стоять сидухи по дві, і раптом, посеред двійок, стоїть сумне одинарне.
6. Звернув увагу на середню секцію, а саме на спосіб, в який там піднімали сходинку. Схоже, що перестелили всю підлогу.
7. Кріплення сидушок вбило - Т6 форева. Могли б уже кносольки зробити, як скрізь в нових.
8. Сірі поручні в К1 трохи сумний салон роблять.
9. К1, які вперше працюють по СМЕ, блещуть артефактами. Наприклад, фари, які світяться на сателіті, та робоче лобове ЕТ, на тому ж сателіті.
10. У вагонах могло б бути й потепліше....
11. Сумнозвісні жорсткі візки на маршруті Т3 практично не відчуваються, хоча між Польовою і Політехом К1 рахують кожен зварний стик.

І по часу, якщо цікаво.
К1М8 приїхав на КД о 16:15 і звалив в депо.
Близько 16:45 з КД виїхав на СМЕ К1.

А загалом, мені сподобалося, особливо К1М8 =)

◂◂123▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS