галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Тернопіль – історія, маршрути, ...   en  ua  ru

◂◂1234▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
89
2009-03-15, 15:19
Тема для обговорення історії, минулих маршрутів і т.д. тернопільського міського транспорту.

//Повідомлення 89..151 на сторінках #1-3 перенесені з основної тернопільської теми постфактум; початкове обговорення теми тут [1].

* * *


Знайшлась ще 1 фотка нашого 130 на КВРі в Брні, якраз перед відправкою до Тернополя, вже причепленого до тягача :) , ну і ще одна давніше бачена (принаймі мною) на обкатці в тому ж таки Брні


Також трохи "помучив" ANTI з Брна, й тепер мабуть остаточно встановлені чеські номери наших 9тр: 131=3151, 132=3137, 133¹ (134²)=3160, останнього навіть є фотка на сайті



//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-18, 12:06
LIS
лінкцитувати
90
2009-03-15, 20:50
Вітаю з находкою... Було б класно знайти фотки інших "секонд"-тролів.
лихвар
лінкцитувати
91
2009-03-19, 15:23
LIS [90]:
-----------------------
> Вітаю з находкою... Було б класно знайти фотки
> інших "секонд"-тролів.
-----------------------
багато ще давніше знайдено :) (хоча ще не всі)
фотки з "попереднього життя" наших екс-Остравських 9тр (134-136):
134¹(136²)=3120, з цими ж боковими поворотниками від ранніх 14тр він їздив і у нас

135=3090

136¹=3115, а на останній фотці він разом з теж нашим 134¹(136²)=3120 :)

В цій же пофарбовці вони їздили й у нас, навіть можна було вільно роздивитись "замазюкані" старі номери і герб/логотип міста і ДП.
Ще їх особливістю була навність кабіни (високі дверцята до водія і скляна відгородка від них до початку передніх дверей), а також двері пофарбовані зсередини під "побитий молотком метал" (як перегородка кабвни в 14тр).
лихвар
лінкцитувати
92
2009-03-20, 21:14
цікаве поповнення історичних фоток за сьогодні :
наш 87 до і після КР у Зліні
- 1994/95 у Зліні і 1995/96 у Тернополі відповідно.
а також майбутнього нашого 140 у Зліні (там 154)

п.с. велике дякую Міхалові Ярошинському :)
лихвар
лінкцитувати
93
2009-03-20, 21:45
іще знайшлось трохи :) - майбутній наш 138 ще в Брні
лихвар
лінкцитувати
94
2009-06-28, 00:15
сьогоднішній день виявився цікавим в плані встановлення деяких історичних моментів :)
Завдяки LIS'у і Андрію TFA вдалося встановити походження нашого 133² (зав. 7355) - якщо вірити даним, які колись в неті публікував Матіас Шиндлер, він був 372-378 у Львові (зав. 7351-7).

Але то не все ;)
На 051 зав. **32 (якщо вірити вищезгаданій інфі, таких в Терн. не мало бути), що означає, що його "переплутали" на КЗЕТі під час КВР з якимось київським (ще теор. можливо з якимось маріупольським чи горлівським)
лихвар
лінкцитувати
95
2009-06-28, 23:36
лихвар [94]:
-----------------------
> 051 зав. **32 (якщо вірити вищезгаданій інфі, таких
> в Терн. не мало бути), що означає, що
> його "переплутали" на КЗЕТі під час КВР з
> якимось київським (ще теор. можливо з якимось маріупольським чи горлівським)
-----------------------
95% що 051 - це київський 1668 (зав. 7332, більше по Києву співпадінь нема), ось так...
лихвар
лінкцитувати
96
2009-07-08, 17:05
хтось впізнає капот цього троліка?)
лихвар
лінкцитувати
97
2009-07-20, 21:11
Їздили з AHTOH`ом на Комбайновий з метою ідентифікації половинки 9тр на підстанції біля "Епіцентру". "Ідентифікація Борна 9Tr" закінчилась успішно - там досить непогано зберігся заводський - 8209 (тобто з останньої партії 76-85). По залишках фарби і інших ознаках дійшов висновку, що то 78, це ж потім підтвердив nic по серійнику ;)
лихвар
лінкцитувати
98
2009-08-04, 20:42
Sasha // 2009-07-01 02:15 // http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2105&ft=1&s=nd&fm=4311&lm=4311#s-4311
... Щодо машин із серії 372-378, то з них у другій половині 90-х залишалася працювати лише 378-а, яка пройшла КВР на ТТРЗ, працював цей тролейбус зазвичай на 3-у маршруті. До речі, він вирізнявся від інших трьохдверних девяток тим, що мав у салоні не 4, а 6 світильників, як у старіших двохдверних. Не знаю чи два додаткових прилаштували йому під час ремонту чи таким він був із самого початку. Тролейбуси 375, 376 і 377 працювали максимум до 1996-97 рр. і були закріплені відповідно за 2/9/10/14, 6/7/12 і 4/13/17 маршрутами, хоча 377 зазвичай працював на "четвірці", коли цей маршрут вже став піковим. 372-374 списані набагато раніше. Можу пригадати лише таку інформацію, якщо вона чимось допоможе.

Мабуть таки він - сьогодні довелось проїхатись у 133, спершу було розчарування - в салоні тільки 4 світильники, але потім помітив сліди від ліквідації "зайвих" світильників в обшивці даху якраз там де вони мали бути (до речі, на усіх терн. дводверках теж по 4 світильники).
Ще одна непряма вказівка на 378 - від появи в 2001 він мав заводську сх. пофарбування (як львівські "парні" 9тр).
Отже наш 133² на 99.9% був львівським 378 :)
tvs.vitalik
лінкцитувати
99
2009-08-05, 21:45
Зі 133 досить цікаво получається...)
лихвар
лінкцитувати
134
2009-08-10, 14:12
ніхто не пригадує, скільки коштував КР наших 14тр в Зліні?
лихвар
лінкцитувати
100
2009-08-28, 23:30
"запостую" і сюди :)

Sasha // 1348 // 2009-08-27 15:19 http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2505&ft=1&s=nd&fm=1348&lm=1348#s-1348
Віднайшов деякі матеріали по львівських тролейбусах "Шкода" 9ТР. У депо підтвердили, що близько 10 "девяток", які були списані і стояли у депо приблизно у 2001 р., забрали у Тернопіль. Ці тролейбуси мали незначні поломки, але на той час у Львові було вирішено повністю відмовитися від експлуатації "девяток". Тому цілком ймовірно, що у Тернополі деякі з цих машин вдалося підняти і, окрім вже згадуваного 378-го, там можуть їздити під тернопільськими номерами й деякі інші львівські 9ТР. Це можуть бути тролейбуси з львівськими парковими номерами - 402, 403, 404, 413, 415, 417, 418, 419, 428, 431, які були списані останніми. На маршруті останніми працювали 403, 419 і 431 - на "14", 413 - на "6", 415 і 428 - на "13". Остання "девятка", яка була поміченою мною на лінії - це 428 на "13" у березні 2001 року.

Sasha // 1357 // 2009-08-28 22:47 http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2505&ft=1&s=nd&fm=1357&lm=1357#s-1357
Щодо львівських 9 ТР, то мені розповіли, що у Тернополі їх має бути ходовими 3 чи 4 тролейбуса, тобто з номерами перебитими на тернопільські, але ідентифікувати їх без допомоги працівників депо фактично неможливо, бо якщо колишній львівській 378-й ще мав певні особливості, за якими його вдалося визначити у Тернополі, то інші таких особливостей не мали.

*мабуть, мало бути 3-4 в 2001.
є певні підозри на деякі тролі (66,83,77,82,73), але для конкретики треба порівнювати з останніми фотками львіських підозрюваних, або дивитись заводські.
лихвар
лінкцитувати
101
2009-10-11, 16:35
129 ще в першій заводській пофарбовці на заводі:
tvs.vitalik
лінкцитувати
102
2009-10-11, 17:10
Опа! Класна раритетна фотка тролейбуса, якого уже не існує :(
лихвар
лінкцитувати
103
2009-11-04, 01:57
Серед оновлень на брнівському сайті трапились і фотки майбутниіх наших тролів:
3151=131, 3137=132 і давніше вже там була 3160=133¹

п.с. 3151 і 3137 - фотки початку самого 90их, тому вони на майбутніх наших 131 і 132 ще не дуже схожі :)
лихвар
лінкцитувати
104
2009-11-07, 03:59
знову трохи чеських фоток:
3176=137 і 375=130 десь на початку - середині 80-их
tvs.vitalik
лінкцитувати
105
2009-11-07, 19:06
Ех.. які вони були...
лихвар
лінкцитувати
106
2009-11-08, 20:45
tvs.vitalik [105]:
-----------------------
> Ех.. які вони були...
-----------------------
ну 137 і зараз нормально виглядає, а 130 "здав" десь з 2005..
CB
лінкцитувати
107
2009-11-13, 12:52
лихвар [104]:
-----------------------
>знову трохи чеських фоток: 3176=137 і 375=130
>десь на початку - середині 80-их
-----------------------

Ось знайшов це ж фото 130 на Пльзенському сайті. Датоване воно 1985 р. Тоді йому був лише 1 рік.
http://www.plzensketrolejbusy.cz/fotogalerie/tbus-1984-1985.php

А ще знайшов детальний опис життя цього ж 130. Прибув він в Пльзен 9 вересня 1984 р. (2 місяці тому йому виповнилось 25 років), а відправився в Брно на КР у лютому 1995 р.
Все це є тут:
http://trolejbusy.plzenskamhd.net/?page=prehledtrol4.html

п.с. Тут також є і про чернівецькі (ex-пльзенські)тролі
лихвар
лінкцитувати
108
2009-11-14, 15:31
а першого сайту я ніколи і не бачив :-/ , цікаво.. :)
tvs.vitalik
лінкцитувати
109
2009-11-14, 17:30
Стосовно сайтів - дійсно можна побачити класні фотки :) Навіть помітив фотку 14тр0, якщо не помилився :)
CB
лінкцитувати
110
2009-11-19, 21:40
Виявляється наш 020 у 1989 р. був у Львові на ЛЗЕТі. Його фото опублікував Ааре Оландер. Оскільки на фото є і львівські тролі, то даю посилання на сторінку з фото, де є коментар автора
CB
лінкцитувати
111
2009-11-19, 21:41
лихвар
лінкцитувати
112
2009-11-19, 23:14
CB [110]:
-----------------------
> Виявляється наш 020 у 1989 р. був у
> Львові на ЛЗЕТі. Його фото опублікував Ааре Оландер.
> Оскільки на фото є і львівські тролі, то
> даю посилання на сторінку з фото, де є
> коментар автора
-----------------------
вау! ;)
мабуть його там і списали, бо я пам'ятав його +/- таким, і дуууже давно.

◂◂1234▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS