| лихвар | | | | |
| Тема для обговорення історії, минулих маршрутів і т.д. тернопільського міського транспорту. //Повідомлення 89..151 на сторінках #1-3 перенесені з основної тернопільської теми постфактум; початкове обговорення теми тут [1]. * * *
Знайшлась ще 1 фотка нашого 130 на КВРі в Брні, якраз перед відправкою до Тернополя, вже причепленого до тягача :) , ну і ще одна давніше бачена (принаймі мною) на обкатці в тому ж таки Брні
Також трохи "помучив" ANTI з Брна, й тепер мабуть остаточно встановлені чеські номери наших 9тр: 131=3151, 132=3137, 133¹ (134²)=3160, останнього навіть є фотка на сайті

//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-18, 12:06 |
|
| LIS | | | | |
| Вітаю з находкою... Було б класно знайти фотки інших "секонд"-тролів. |
|
| лихвар | | | | |
| LIS [90]: ----------------------- > Вітаю з находкою... Було б класно знайти фотки > інших "секонд"-тролів. ----------------------- багато ще давніше знайдено :) (хоча ще не всі) фотки з "попереднього життя" наших екс-Остравських 9тр (134-136): 134¹(136²)=3120, з цими ж боковими поворотниками від ранніх 14тр він їздив і у нас
135=3090
136¹=3115, а на останній фотці він разом з теж нашим 134¹(136²)=3120 :)
В цій же пофарбовці вони їздили й у нас, навіть можна було вільно роздивитись "замазюкані" старі номери і герб/логотип міста і ДП. Ще їх особливістю була навність кабіни (високі дверцята до водія і скляна відгородка від них до початку передніх дверей), а також двері пофарбовані зсередини під "побитий молотком метал" (як перегородка кабвни в 14тр). |
|
| лихвар | | | | |
| цікаве поповнення історичних фоток за сьогодні : наш 87 до і після КР у Зліні
- 1994/95 у Зліні і 1995/96 у Тернополі відповідно. а також майбутнього нашого 140 у Зліні (там 154)
п.с. велике дякую Міхалові Ярошинському :) |
|
| лихвар | | | | |
| іще знайшлось трохи :) - майбутній наш 138 ще в Брні
 |
|
| лихвар | | | | |
| сьогоднішній день виявився цікавим в плані встановлення деяких історичних моментів :) Завдяки LIS'у і Андрію TFA вдалося встановити походження нашого 133² (зав. 7355) - якщо вірити даним, які колись в неті публікував Матіас Шиндлер, він був 372-378 у Львові (зав. 7351-7). Але то не все ;) На 051 зав. **32 (якщо вірити вищезгаданій інфі, таких в Терн. не мало бути), що означає, що його "переплутали" на КЗЕТі під час КВР з якимось київським (ще теор. можливо з якимось маріупольським чи горлівським) |
|
| лихвар | | | | |
| лихвар [94]: ----------------------- > 051 зав. **32 (якщо вірити вищезгаданій інфі, таких > в Терн. не мало бути), що означає, що > його "переплутали" на КЗЕТі під час КВР з > якимось київським (ще теор. можливо з якимось маріупольським чи горлівським) ----------------------- 95% що 051 - це київський 1668 (зав. 7332, більше по Києву співпадінь нема), ось так... |
|
| лихвар | | | | |
| хтось впізнає капот цього троліка?)
 |
|
| лихвар | | | | |
| Їздили з AHTOH`ом на Комбайновий з метою ідентифікації половинки 9тр на підстанції біля "Епіцентру". "Ідентифікація Борна 9Tr" закінчилась успішно - там досить непогано зберігся заводський - 8209 (тобто з останньої партії 76-85). По залишках фарби і інших ознаках дійшов висновку, що то 78, це ж потім підтвердив nic по серійнику ;) |
|
| лихвар | | | | |
| Sasha // 2009-07-01 02:15 // http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2105&ft=1&s=nd&fm=4311&lm=4311#s-4311 ... Щодо машин із серії 372-378, то з них у другій половині 90-х залишалася працювати лише 378-а, яка пройшла КВР на ТТРЗ, працював цей тролейбус зазвичай на 3-у маршруті. До речі, він вирізнявся від інших трьохдверних девяток тим, що мав у салоні не 4, а 6 світильників, як у старіших двохдверних. Не знаю чи два додаткових прилаштували йому під час ремонту чи таким він був із самого початку. Тролейбуси 375, 376 і 377 працювали максимум до 1996-97 рр. і були закріплені відповідно за 2/9/10/14, 6/7/12 і 4/13/17 маршрутами, хоча 377 зазвичай працював на "четвірці", коли цей маршрут вже став піковим. 372-374 списані набагато раніше. Можу пригадати лише таку інформацію, якщо вона чимось допоможе. Мабуть таки він - сьогодні довелось проїхатись у 133, спершу було розчарування - в салоні тільки 4 світильники, але потім помітив сліди від ліквідації "зайвих" світильників в обшивці даху якраз там де вони мали бути (до речі, на усіх терн. дводверках теж по 4 світильники). Ще одна непряма вказівка на 378 - від появи в 2001 він мав заводську сх. пофарбування (як львівські "парні" 9тр). Отже наш 133² на 99.9% був львівським 378 :) |
|
| tvs.vitalik | | | | |
| Зі 133 досить цікаво получається...) |
|
| лихвар | | | | |
| ніхто не пригадує, скільки коштував КР наших 14тр в Зліні? |
|
| лихвар | | | | |
| "запостую" і сюди :) Sasha // 1348 // 2009-08-27 15:19 http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2505&ft=1&s=nd&fm=1348&lm=1348#s-1348 Віднайшов деякі матеріали по львівських тролейбусах "Шкода" 9ТР. У депо підтвердили, що близько 10 "девяток", які були списані і стояли у депо приблизно у 2001 р., забрали у Тернопіль. Ці тролейбуси мали незначні поломки, але на той час у Львові було вирішено повністю відмовитися від експлуатації "девяток". Тому цілком ймовірно, що у Тернополі деякі з цих машин вдалося підняти і, окрім вже згадуваного 378-го, там можуть їздити під тернопільськими номерами й деякі інші львівські 9ТР. Це можуть бути тролейбуси з львівськими парковими номерами - 402, 403, 404, 413, 415, 417, 418, 419, 428, 431, які були списані останніми. На маршруті останніми працювали 403, 419 і 431 - на "14", 413 - на "6", 415 і 428 - на "13". Остання "девятка", яка була поміченою мною на лінії - це 428 на "13" у березні 2001 року. Sasha // 1357 // 2009-08-28 22:47 http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&f=l&a=lm&t=2505&ft=1&s=nd&fm=1357&lm=1357#s-1357 Щодо львівських 9 ТР, то мені розповіли, що у Тернополі їх має бути ходовими 3 чи 4 тролейбуса, тобто з номерами перебитими на тернопільські, але ідентифікувати їх без допомоги працівників депо фактично неможливо, бо якщо колишній львівській 378-й ще мав певні особливості, за якими його вдалося визначити у Тернополі, то інші таких особливостей не мали. *мабуть, мало бути 3-4 в 2001. є певні підозри на деякі тролі (66,83,77,82,73), але для конкретики треба порівнювати з останніми фотками львіських підозрюваних, або дивитись заводські. |
|
| лихвар | | | | |
| 129 ще в першій заводській пофарбовці на заводі:
 |
|
| tvs.vitalik | | | | |
| Опа! Класна раритетна фотка тролейбуса, якого уже не існує :( |
|
| лихвар | | | | |
| Серед оновлень на брнівському сайті трапились і фотки майбутниіх наших тролів: 3151=131, 3137=132 і давніше вже там була 3160=133¹
п.с. 3151 і 3137 - фотки початку самого 90их, тому вони на майбутніх наших 131 і 132 ще не дуже схожі :) |
|
| лихвар | | | | |
| знову трохи чеських фоток: 3176=137 і 375=130 десь на початку - середині 80-их
 |
|
| tvs.vitalik | | | | |
| Ех.. які вони були... |
|
| лихвар | | | | |
| tvs.vitalik [105]: ----------------------- > Ех.. які вони були... ----------------------- ну 137 і зараз нормально виглядає, а 130 "здав" десь з 2005.. |
|
| CB | | | | |
| |
|
| лихвар | | | | |
| а першого сайту я ніколи і не бачив :-/ , цікаво.. :) |
|
| tvs.vitalik | | | | |
| Стосовно сайтів - дійсно можна побачити класні фотки :) Навіть помітив фотку 14тр0, якщо не помилився :) |
|
| CB | | | | |
| Виявляється наш 020 у 1989 р. був у Львові на ЛЗЕТі. Його фото опублікував Ааре Оландер. Оскільки на фото є і львівські тролі, то даю посилання на сторінку з фото, де є коментар автора |
|
| CB | | | | |
| |
|
| лихвар | | | | |
| CB [110]: ----------------------- > Виявляється наш 020 у 1989 р. був у > Львові на ЛЗЕТі. Його фото опублікував Ааре Оландер. > Оскільки на фото є і львівські тролі, то > даю посилання на сторінку з фото, де є > коментар автора ----------------------- вау! ;) мабуть його там і списали, бо я пам'ятав його +/- таким, і дуууже давно. |
|