галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Тернопільщина – Чортків, Кременець...   en  ua  ru

◂◂12▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
14
2010-11-23, 22:48
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

На Тернопільщині перевернувся рейсовий автобус з 15 пасажирами
http://te.20minut.ua/news/10187171

Перевернувся автобус "Iвано-Франкiвськ – Луцьк" за с. Хмелівка Теребовлянського району 22 листопада, о 17.45.

На Тернопільщині перевернувся рейсовий автобус із пасажирами. Аварія сталася на автодорозi Iвано-Франкiвськ – Тернопiль за селом Хмелiвка Теребовлянського району, повідомили у обласному управлінні ДАІ.

53-річий водiй вантажного автомобіля Renault Premium здійснював об’їзд трактора з причепом, який зупинився на узбіччі дороги через те, що закінчилось пальне. При виїзді на смугу зустрiчного руху водій вантажівки допустив бокове зіткнення з рейсовим автобусом "Еталон" сполученням "Iвано-Франкiвськ – Луцьк", який належить Iвано-Франкiвському транспортному підприємству.

Через аварію автобус, в якому їхали 15 пасажирів, перевернувся. Двох пасажирів доставили у Бучацьку районну лікарню: 79-річного жителя села Велеснiв Монастириського району iз струсом головного мозку, 5-річного жителя Луцька – iз забоєм лiвого плечового суглобу та саднами. Транспорті засоби помістили на арештмайданчик ВДАI.

(в статті є неточність - автобус скоріш за все їхав в іншу сторону - з Л до І-Ф)


//перенесено з теми "Новини, події, всілякі цікавості і т.п." //лихвар, 2012-10-01, 21:07
asterisk
лінкцитувати
3
2011-03-22, 15:37
Виявляється, у Чорткові теж є міський транспорт)
Цікаво, де ще в області він існує?

http://20minut.ua/news/10194587

У міському транспорті Чорткова збільшили вартість проїзду

До 2 гривень зільшили вартість проїзду в міському транспорті Чорткова з 18 березня.

Згідно рішення виконкому Чортківської міськради тарифи вступили в дію з 18 березня 2011 року. На два тижні раніше погодили підвищення цін на маршрутному транспорті інших перевізників.

Цікаво те, що підприємство пропонувало збільшити вартість проїзду до 2, 50 грн, але виконком виступив проти такого рішення, повідомляє "Вісник Правди".


//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:56
Вова127
лінкцитувати
4
2011-03-22, 15:52
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

наче у Збаражі ще їздять а092..


//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:56
RVR
лінкцитувати
5
2011-03-23, 01:51
Звідки: Тернопіль

приватне повідомлення

asterisk [3]:
------------------
> Виявляється, у Чорткові теж є міський транспорт)
> Цікаво, де ще в області він існує?

- ще точно є у Кременці (там як мінімум 14 маршрутів, причому з Богданами, Еталонами, Пазиками і ЛАЗами-695!), Збаражі, Бережанах (1 маршрут).
+ поки що неперевірена інформація щодо Борщева й Ланівців...



//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:56
igorko
лінкцитувати
6
2011-03-23, 08:14

приватне повідомлення


> ще точно є у Кременці (там як мінімум 14 маршрутів, причому з Богданами,
> Еталонами, Пазиками і ЛАЗами-695!), Збаражі, Бережанах (1 маршрут).
> + поки що неперевірена інформація щодо Борщева й Ланівців...
>



хіба в кременці 14 маршрутів?
то не є таке велике місто
можливо, пропущені якість номери


//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:56
VAntik
лінкцитувати
7
2011-03-23, 21:07

приватне повідомлення

у Кременці популярний маршрут 13 - на них богдан а 091 їздять багато


//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:56
лихвар
лінкцитувати
8
2011-03-23, 22:16
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

VAntik [7]:
------------------
> у Кременці популярний маршрут 13 - на них богдан а 091 їздять багато
------------------
теж бачив, при чому ті А091 з ранніх випусків - мабуть вживані з Києва.


//перенесено з теми "Тернопіль / Tarnopol (файне місто :)" //лихвар, 2011-11-21, 00:57
Buran
лінкцитувати
1
2011-11-19, 00:07
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Був сьогодні, 18 листопада 2011 р., у найбільшому райцентрі Тернопільської області - місті Чортків.

http://maps.google.com.ua/?ll=49.007024,25.812378&spn=0.047406,0.110378&t=h&vpsrc=6&z=

Місто досить розтягнуте в умовах складного рельєфу, з великими і різкими перепадами висот. У деяких випадках для того, щоби пішки потрапити з однієї точки міста в іншу, доводиться робити чималі півкола, Ннаприклад від залізничного вокзалу (північна околиця, долина річки Серет) у мікрорайон "Кадуб" (наголос на перший склад) (західна частина міста, височина). А їхати - і поготів. Крім того, фактично до Чорткова входить смт. Заводське, що на схід від райцентру, за об'їзною. Це селище цукрового заводу, причому діючого, однак по суті це є ще один мікрорайон міста. Усі адміністративні, ділові та торговельні структури, як належить, знаходяться у центрі. Відстань від західної околиці Чорткова до східної околиці смт. Заводське сягає майже 9 км.

Здавалось, через таку географічну специфіку в Чорткові мав би бути гарно розвиненим міський громадський транспорт. Але не тут то було...

Транспортне сполучення Чорткова ну просто жахливе - автобуси їздять украй рідко. Люди кажуть, що часом на потрібний маршрут доводиться чекати годину, а то й дві! Через це на зупинках скупчується чимало народу. Мало того, не всім вдається поїхати - автобуси переповнені! Це нагадало мені Тернопіль початку-середини 1990-х.

Їздять мешканці Чорткова автобусами "Іван" салатового кольору (всього їх має бути штук десь 5), ЛАЗ-695 та ПАЗ-4234.

Міських маршрутів у Чорткові я нарахував тільки три. Обслуговує їх ВАТ АТП-16142. Відповідно, №1, №2, №3. Причому нумерацію ввели нещодавно. Раніше на трафаретах вказувався тільки напрямок - початковий та кінцевий пункти. Нумерацію, очевидно, запровадили через те, що не так давно з маршрутними номерами їздять приміські автобуси.

Маршрутна мережа, на мій погляд, є абсурдною:
1: Агромаш - Заводське (без заїзду на м'ясокомбінат).
2: Агромаш - Заводське - М'ясокомбінат.
3: Залізничний вокзал - Бердо.
Приміський маршрут: Біла - Заводське.

Тепер пояснюю, чому я назвав маршрутну мережу Чорткова абсурдною.
№№1 і 2 ходять практично однаково. До м'ясокомбінату автобус їде, коли вертається із смт. Заводське і по транспотрній розв'язці повертає праворуч, тобто на північ. Потім розвертається і їде в центр. Обидва маршрути проходять вулицею С. Бандери, попри костел і стару ратушу. Однак без міського транспорту залишається вулиця Незалежності, що паралельна С. Бандери, південніше.
Бердо, кули ходить №3, - це приватний сектор на однойменній вулиці на півдні міста.
Село Біла, куди їздить приміський автобус, знаходиться одразу за залізницею та річкою. Більшість маршруту проходить через місто. Могли б цей маршртут зробити міським і наректи, наприклад номером 4. Однак напевно тут перевізник інший.



Citybuses
лінкцитувати
2
2011-11-20, 21:26
Цікавий репортаж. Дякую.
лихвар
лінкцитувати
9
2011-11-24, 01:05
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Дякую за фотозвіт ;)
Крім фрази "це все ганебно" сказати що-небуть цензурне тяжко.. людей і місто шкода :(
По чім в них проїзд? 2грн?
Buran
лінкцитувати
10
2011-11-30, 01:24
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

лихвар [9]:
------------------
> По чім в них проїзд? 2грн?
------------------
Так, і навіть квитки водій видає. Хоча може так мені співпало. У Тернополі також інколи видають квитки.
VAntik
лінкцитувати
11
2012-02-19, 16:21
Звідки: Тернопіль

приватне повідомлення

Був недавно у Збаражі. Маршрутна мережа міста складається з 2-ох маршрутів
1 маршрут нажаль не запамятав маршруту
2 - Цукровий завод - Районна лікарня
Вартість проїду 1грн. Але цікавий факт той, що частина автобусів на одному і тому ж маршруті їздить і по 1.50грн.
Бачив Еталони і ПАЗ-3205
У вихдні автобуси уже рідко їздять, хоча людей на зупинках збирається чимало. На зупинках стоять графіки руху автобусів, але вони трохи невірні, ще старші.
лихвар
лінкцитувати
12
2012-04-30, 01:26
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Сьогоднішнє (недільне) фото з Кременця - А091 на №13 біля залізничної станції
www.picatom.com
Citybuses
лінкцитувати
13
2012-05-06, 14:55
Buran
лінкцитувати
15
2012-10-12, 16:00
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Сьогодні у Тернополі був помічений туристичний автобус "Jelcz":

DenVol
лінкцитувати
16
2012-10-12, 23:01
лихвар [12]:
------------------
> Сьогоднішнє (недільне) фото з Кременця - А091 на №13 біля залізничної
> станції
------------------

Жутко напомнило Синтру http://fotobus.msk.ru/photo/18353
Только с другого ракурса )
RVR
лінкцитувати
17
2012-10-13, 01:54
Звідки: Тернопіль

приватне повідомлення

> Міських маршрутів у Чорткові я нарахував тільки три. Обслуговує їх ВАТ АТП-16142.
> Відповідно, №1, №2, №3. Причому нумерацію ввели нещодавно. Раніше на трафаретах
> вказувався тільки напрямок - початковий та кінцевий пункти. Нумерацію, очевидно,
> запровадили через те, що не так давно з маршрутними номерами їздять приміські
> автобуси.
> Маршрутна мережа, на мій погляд, є абсурдною:
> 1: Агромаш - Заводське (без заїзду на м'ясокомбінат).
> 2: Агромаш - Заводське - М'ясокомбінат.
> 3: Залізничний вокзал - Бердо.
> Приміський маршрут: Біла - Заводське.

- був там влітку. Бачив маршрутки з номерами 6 і 8, на яких їздили бусики і газелеподібні (Дельфіни, Рута)...
Buran
лінкцитувати
18
2013-12-17, 22:04
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

У райцентрі Тернопільщини люди годинами чекають на міський автобус

Знаєте, мене може більше за всіх чортківчан шляк витрафляє, від того як працюють міські перевізники. А монополіст у цій сфері обслуговування в нас один – ВАТ «Чортківське АТП-16142». Доїхати з одного кінця міста в інший – то ще, хочу сказати, щось з чимось.

Розробка графіків руху міського пасажирського автотранспорту – це прерогатива міського органу самоврядування, точніше виконавчого комітету Чортківської міської ради. Саме він проводив конкурси на маршрути, визначав переможців в них. І міська рада погодилася із такими графіками. Але, якщо вже погодилася і затвердила, так міркуємо собі, то ще і повинна контролювати цей хаотичний «автоперевізочний процесорух». Навіщо тоді, роздумуємо вголос, понавиставляли/порозвішували по Чорткову тих табличок з напрямком руху міських автобусів, якщо той графік «хлопцям Мирослава Притули», що зайцеві стоп-сигнал.

Вчора постоявши добру годину на автобусній зупинці, очікуючи приїзду міського автобуса, подумалось дурне і несусвітнє: «От, якби позабирати в усіх тих крутих «начхальників» чи «нахальників» їхні круті авта і на роботу їх заставити добиратись на міських автобусиках». Яку б тоді вони пісню співали? В салоні транспортного засобу, це точно, вони би почули багато підсолених і підперчених слів про свою тєжку роботу, а автобуси, гарантуємо стовідсотково, ще до кінця робочого дня ходили як «часики». Але це все фантазії автора. Такого у нашому дрімучому і сонному царстві-господарстві найближчим часом ніяк «непредвідеться». Але єдине, що може зробити, наприклад, той самий Чортківський міський голова, то повісити на чоло Мирославу Притулі, директору «ВАТно-чортківського АТП-господарства», бо зима-сніговиця вже на носі, табличку з погодинним і похвилинним напрямком руху міського транспорту. Може ця мазь якраз виявиться цілющою і дієвою.

І ще одне, як на мене, залишилось неозвучене, непроговорене питання: «Чи має право водій автобуса, який рухається з Білої у селище Заводське» не брати на свій «борт» опізнаного “автолайнера” пільговиків? В кожному нормальному місті приватні перевізники («бусиків-бабусиків» це питання також стосується) завжди притримують кілька місць для пільгових пасажирів, але Білівському хлопцю чи чоловічині, що їздить на Білівському автобусі, тоті зауваги-правила, не указ. А що тоді указ? Поясніть нам, несвідомим чортківчанам, законослушні люди.

Володимир Погорецький, "Золота пектораль"
Buran
лінкцитувати
19
2014-10-24, 19:50
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Давайте трішки розширимо наш кругозір. Попри те, що тематика нашої спільноти - транспорт Тернополя, ми не можемо не згадати за міста-супутники. Тернопіль - столиця області, тут дуже розвинена мережа міського транспорту. А як ідуть справи у райцентрах?

Сьогодні публікується пост про міський громадський транспорт Кременця.

Я був у багатьох містах Тернопільщини, і можу сказати, що у Кременці автобуси їздять найкраще. Але це якщо порівнювати з іншими містечками. Кременцю ще є над чим працювати.

Крім того, що міські автобуси у Кременці їздять досить часто, в очі також натрапляють великі числа маршрутів. Найбільший, який я бачив - 13. Причому є ще кілька його варіацій - 13/2, 13/8. Проте всіх решти номерів підряд я не бачив, а тому не впевнений, що усі маршрутні числа задіяні.

Автобусний парк Кременця - це переважно знайомі усім нам невеликі "Богдани" і ПАЗи.

Великий "мінус" кременецьких автобусів - вартість проїзду. Тут доведеться вам зі своєї кишені викласти 3 грн. Це пояснюється тим, що у Кременці (як і в інших містах області) немає комунальних перевізників - усі маршрути обслуговують приватники. У Тернополі на заваді зростанню вартості проїзду завжди стають тролейбуси. Більше того, проїзд у них значно дешевший, ніж у маршрутках. Якщо тернополянин користується лише тролейбусами та соціальними автобусами, то, виходить, він витрачає на проїзд удвічі менше грошей, ніж кременчанин.

Все було би краще, якби міські перевезення обслуговував муніципальний перевізник. Але наразі для Кременця, як і для усіх інших міст Тернопільщини, це, в умовах нинішнього економічного становища, є непосильним.

Якщо ви збираєтесь відвідати Кременець, можете сміливо розраховувати на місцеві автобуси. Якими б вони не були, але ви зможете зекономити чимало часу, користуючись ними.

Антон Марчевський, "Транспорт Тернополя"

лихвар
лінкцитувати
20
2015-02-19, 13:12
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Виявляється у Збаражі на міських маршрутах працюють невеликі Неоплани, принаймі 2 шт. (фото за 2014-07-14 від колєги):

Ось модель та інша інформація про першого http://fotobus.msk.ru/vehicle/699770/ , як видно колись їздили у французькому Авіньйоні.
Ілля
лінкцитувати
21
2015-02-19, 16:37
Звідки: Дніпропетровськ, Україна

приватне повідомлення

Ого, оце так несподівано!
В Дніпропетровську 7 таких же одиниць в одному підприємстві під парканом стоять
лихвар
лінкцитувати
22
2015-02-20, 10:54
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Ага, жаль що тіки зараз дійшла взнали.. - кажуть наче їх вже там нема %)
лихвар
лінкцитувати
23
2015-03-30, 18:15
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

В Чорткові теж хочуть підвищувати вартість проїзду в маршрутках/автобусах, правда уже з 3-х гривень..
http://realno.te.ua/regiony/чортківський-перевізник-монополіст/
лихвар
лінкцитувати
27
2019-06-10, 11:25
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

У Чорткові з’явилось «розумне» табло, яке показує графік руху маршруток



У Чорткові встановили перше електронне інформаційні табло з графіком руху маршруток на зупинці «Автобусна станція» (вул. Копичинецька). Невдовзі таке ж табло з’явиться і на зупинці «Центр» (неподалік супермаркету «Рукавичка, вул. Гончара). У перспективі «розумні» транспортні табло встановлять і на інших найбільш завантажених зупинках міста.

Нещодавно всі маршрутки, що курсують Чортковом, за кошти платників податків міста обладнали gps-трекерами, тож відтепер міська рада має доступ до наступної інформації: з якою періодичністю їздять водії, чи дотримуються графіку, чи їздять у мікрорайони, котрі називають нерентабельними (як-от, для прикладу, Бердо). Насправді змусити приватного перевізника, який є монополістом у Чорткові (ТОВ «Чортківське АТП 16142»), надавати дані сигналів своїх автобусів у відкритий доступ дуже складно. Адже договір між Чортківською міською радою та перевізником укладений ще у 2015 році, де такі умови не були прописані.

Старий договір діятиме до 2020 року, тож керівництво міста, розуміючи незадоволення мешканців Чорткова якістю транспортного сполучення, завдяки тривалим перемовинам змогло переконати перевізника у необхідності запровадження gps-системи, що дозволяє встановлювати інформаційні табло.

Відтепер в онлайн-режимі відстежується місцезнаходження всіх маршруток, система вираховує середню швидкість та відображає на інформаційному табло, через скільки приблизно приїде транспорт на цю зупинку. Інформація з транспортних засобів зчитується системою кожні 5 секунд. Якщо маршрутка різко змінює швидкість або робить непередбачену зупинку – відбувається додаткове зчитування координат. Кожні 10 секунд дані передаються на сервер.

Отож, на електронному інформаційному табло відображатиметься номер маршруту, напрямок руху автобуса (Синяково, Бердо, Залізничний вокзал, Борднетце і т.д.), а також час прибуття маршрутки на дану зупинку. Окрім того, табло обладнане Wi-Fi, камерою відеоспостереження та usb-виходом для зарядки смартфонів чи інших приладів.

лихвар
лінкцитувати
28
2021-02-27, 16:18
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

В Чорткові почались якісь рухи щодо комунальних автобусів:

Мер Чорткова вибирає між білоруськими, турецькими і українськими автобусами

Одна з головних проблем у Чортківській громаді – громадський транспорт. На думку міського голови Чорткова Володимира Шматька, єдиним шляхом вирішення проблеми неякісного транспортного сполучення в Чортківській громаді є створення комунального підприємства та придбання комунальних автобусів.

Зараз розглядаємо варіант із придбанням шести чи семи сучасних компактних низькопідлогових автобусів із пандусами, кондиціонерами та всіма зручностями у лізинг. Серед варіантів:

– білоруський МАЗ із двигуном від Mercedes, 27 сидячих місць, до 72 пасажирів одночасно (орієнтовна вартість одного 90 тис. євро);
– турецький Otokar Kent С CNG із двигуном від MAN, 30 сидячих місць, до 100 пасажирів одночасно (вартість 265 тис. євро);
– український «Богдан» із двигуном IVECO, 30 сидячих місць, до 106 пасажирів (вартість 120 тис. євро);
– український «ATAMAN» із двигуном ISUZU, 22 сидячих місць, до 52 пасажирів одночасно (вартість 70 тис. євро).

– Кожна із цих моделей вже встигла зарекомендувати себе на українському ринку. Білоруські МАЗи їздять у Калуші, Тернополі, Житомирі та Херсон, турецькі автобуси купують у Вінниці, «Богдан» зараз представлений у Львові, а «ATAMAN» декілька років тому теж купляли у місті Лева. З економічних суджень найбільш прийнятним є саме білоруський варіант, адже, окрім привабливої ціни, там найбільш вигідні умови лізингу – 9,8% річних у гривнях від «Укргазбанку», – повідомив Володимир Шматько.

Чортківська міська рада підготувати для жителів громади онлайн опитування, котре, на їх думку, дозволить краще оцінити ситуацію та прийняти найбільш виважене та оптимальне рішення задля вирішення всім наболілої проблеми. Щоб проголосувати, потрібно перейти за посиланням –

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8TvwQmScy8aORfLlYDEEmdPXzAaTnWqtor-uzR8qoJm-HBw/viewform
Зауважимо, що у Чорткові на ринку легальних автобусних перевезень працюють: ТОВ «Чортківське АТП 16142», ТЗОВ «Ореол», ФОП Заверуха Є.П., ФОП Лукасевич С.В.

◂◂12▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS