галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: Чернігів   en  ua  ru

◂◂12▸▸
показати всі
лихвар
лінкцитувати
1
2014-11-24, 00:33
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

У Чернігові електротранспорт планують зробити основним видом громадського транспорту
23.11.2014 14:34

У листопаді Чернігівська міська рада провела зустріч з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні. Мета переговорів – отримання містом кредиту ЄБРР на розвиток електротранспорту.

«Ми хочемо, щоб електротранспорт був одним із основних видів громадського транспорту, тому слід думати про перспективи», - зазначив Чернігівський міський голова Олександр Соколов.

Під час зустрічі обговорювали питання оновлення рухомого складу тролейбусів, реконструкції мереж. Крім того, представники ЄБРР дізналися про плани міської ради Чернігова побудувати нову тролейбусну лінію.

Читайте також: В Україні хочуть бензинові "маршрутки" переробляти на електричні

Тепер за результатами переговорів будуть відпрацьовувати деталі нового проекту. Проте більш конкретно про рішення кредитування можна буде говорити лише в наступному році. Адже, як зазначили самі представники ЄБРР, процедура отримання кредитних коштів може тривати від 8 місяців до року.

Загалом, кредитом ЄБРР на розвиток транспортної інфраструктури вже скористалися Київ, Дніпропетровськ та Львів.

Цікаво, що ЄБРР вкладає кошти головним чином у розвиток проектів приватного сектору. Але турбота про довкілля завжди була однією з основних функцій, від якої відштовхується Банк під час проведення своїх інвестиційних операцій.
Buran
лінкцитувати
2
2015-02-05, 00:17
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Хамство – найбільший недолік перевезень та привіт тролейбусам Тернополя

Чернігів перевірить можливість закупівлі у Тернополя кількох тролейбусів, які уже поїздили в цьому місті західної України.

Про це під час наради у середу повідомив Чернігівський міський голова Олександр Соколов.

«Поїдьте і перевірте чи варті ті тролейбуси, щоб їх купувати до Чернігова», - сказав він.

І дав розпорядження начальнику управління транспорту та зв’язку Володимиру Вороніну після його звіту про роботу пасажирського транспорту в Чернігові.

Мер пояснив, що нові тролейбуси надто дорогі і місто не може дозволити собі їх купити.

А чи головним недоліком перевезень Володимир Воронін назвав «культуру обслуговування пасажирів водіями і кондукторами». Адже саме на це надходить найбільше скарг від чернігівців.


//скопійовано з теми "Тернопіль / Tarnopol / Ternopil (файне місто :)" //лихвар, 2015-02-05, 11:44
лихвар
лінкцитувати
3
2015-02-05, 15:12
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Як я розумію, мер просто хоче аби чернігівські тролейбусники з’їздили ознайомились з нашим досвідом купівлі і експлуатації вживаних 14Тр/15Тр, з перспективою купляти собі теж )
Схоже співвідношення якість/ціна еталонівських тролів їх не вдовільнив %)
Santehnik
лінкцитувати
4
2015-07-18, 14:09
Управління капітального будівництва Чернігівської міськради оголосило тендер на Будівництво тролейбусної контактної лінії по вул. 50 років ВЛКСМ в м. Чернігові

Очікувана вартість закупівлі 16548712 (шістнадцять мільйонів п'ятсот сорок вісім тисяч сімсот дванадцять) ₴
Термін поставки: 2015-2016

Згідно технічного завдання має бути побудовано 3.8 км лінії за три місяці з початку фінансування:
Будівництво контактної мережі тролейбусної лінії з влаштуванням на опорах зовнішнього освітлення вулиці та перевлаштування зупинок громадського транспорту (в одноколійному вимірі) км. 3,8
Тривалість будівництва (при повному фінансуванні) місяць 3,0

Технічні показники майбутнього будівництва:
1. Контактна мережа тролейбуса.
1.Підключення контактної мережі виконати від тягової підстанції № 5 по вулиці 50 років ВЛКСМ;
2. Встановити опори ОКМ-19 з фундаментом (1,2х1,2х2,5м) – 4шт;
3. Встановити опори СК120-17 з фундаментом (1,2х1,2х2,5м) – 95шт;
4. Провести демонтаж існуючих опор – 86 шт;
5. Виконати монтаж контактних проводів МФ-85 (ГОСТ-2584) в одноколійному вимірі -3,8 км.;
6. Всі металеві опори захистити від корозії методом металізації;
7. Передбачити влаштування пунктів живлення «+600В» та «-600В»;
8. Система підвіски з кроком опор не більше 30м та поздовжньо-ланцюгова з кроком опор не більше 50м і підвішується на гнучких поперечках з тросу ЛК-О d=6,7мм (ГОСТ23476-79) на висоті 5,8м від рівня проїзної частини;
Всі елементи контактної мережі, що перебувають під напругою, повинні мати два ступені ізоляції відносно опорних конструкцій.
9. Монтажні роботи необхідно виконати згідно проектно-кошторисної документації. Монтажні роботи по перевлаштуванню контактної мережі необхідно виконати без закриття дорожнього руху.

2. Електроживлення.
1. Виконати від існуючої тягової підстанції ТП №5 прокладання нових 8-ми КЛ-600В постійного струму кабелем АВБбШв – 1х 800 + 2 х 1,5 мм2 ;
2. Виконати реконструкцію ПЛ. -35 кВ «Подусівка-Ялівщина» перехід через контактну лінію;
3. Провести демонтаж повітряної кабельної лінії, що проектується;
4. Виконати реконструкцію мережі зовнішнього освітлення вздовж тролейбусної лінії, що проектується;
5. Провести демонтаж існуючої мережі зовнішнього освітлення;
6. Виконати улаштування 4-х світлофорних об’єктів.

3. Основні показники:

Загальна довжина КЛ -600В – 4,73 км.
Загальна довжина КЛ – 0,4 кВ – 0,075 км.
Загальна довжина мережі зовнішнього освітлення – 4,55 км.

4. Дорожня частина.

Довжина траси по осі дороги складає – 1,9 км.
1. Виконати розширення проїзної частини по вулиці 50 років ВЛКСМ за рахунок влаштування відкритих «кишень» в місцях зупинок громадського транспорту. Кількість зупинок – 6 шт. (відповідно ТУ управління Державтоінспекції № 8/4 – 4956 від 30.11.11р.)
Довжина посадочної площадки – 35,0м.
Ширина посадочної площадки – 3,0м.
Висота посадочної площадки – 0,2 м. ( ДБН В.2.3.- 5-2001)
Довжина перехідної ділянки розширення проїзної частини («кишені») згідно ДБН В.2.3. – 2001 на вході до зупинки – 20м., на виході -15м.
Ширина заїзної «кишені» - 3м.
2. Відновлення дорожнього покриття виконати відповідно до ДСТУ Б.В.2.7 -119-2003, ДСТУБ.В.2.7 – 75-98, ДСТУ Б.В.2.7. -32-95.
3. Виконати організацію дорожнього руху (реконструкція існуючих світлофорів, встановлення нового світлофора, встановлення дорожніх знаків, розмітка проїзної частини).
Santehnik
лінкцитувати
5
2016-06-10, 23:13
Черниговские троллейбусы закупать не будут
Пятница, 10 Июня 2016 22:25

После того, как горсовет принял решение о покупке троллейбусов для КП «ЧТУ», в городе заговорили о том, что необходимо поддерживать местного производителя. Как выяснилось 10 июня после раскрытия предложений открытых торгов, продать троллейбусы коммунальному предприятию Чернигова захотели всего три компании. Среди них «Черниговского автозавода» не оказалось. Как стало известно, за несколько дней до торгов «Черниговский автозавод» написал жалобу в Антимонопольный комитет…

По условиям торгов, на закупку 10 троллейбусов было выделено 50 млн грн. Требования к троллейбусам были изложены в конкурсной документации торгов.

После раскрытия предложений открытых торгов по закупке 10 троллейбусов, стало известно, что свои предложения на конкурс КП «Черниговское троллейбусное управление» предоставили три предприятия.

1. ООО «Торговый дом «Литан» г. Днепр – троллейбусы «Дніпро-Т203» по цене 4887000 грн с НДС за единицу;
2. ООО «ВнешАгроГрупп» г. Минск – троллейбусы модели 321 производства УП «Белкоммунмаш» по цене 4800000 грн с НДС за единицу;
3. ООО СП «Яникс» г.Луцк – троллейбусы модели 321 производства УП «Белкоммунмаш» по цене 3899000 грн с НДС за единицу.

Таким образом, после вскрытия предложений торгов, наиболее экономически выгодное предложение поступило от компании-дилера «Белкоммунмаш» ООО СП Яникс» г.Луцк. Фактически, это предложение дешевле (за единицу продукции) на 901 тыс грн, чем у минского предприятия ООО «ВнешАгроГрупп» и на 988 тыс грн дешевле, чем у ТД «Литан».

Тендерный комитет предприятия будет оценивать предложения участников торгов по бальной системе. Согласно условий закупки, максимальная сумма балов – 100. При проверке документов было установлено, что ООО «ВнешАгроГрупп» г. Минск не предоставило Антикоррупционную программу – документ, который является обязательным по условиям торгов, – об этом сообщила Виктория Сучок, секретарь комитета конкурсных торгов, начальник производственно-технического отдела КП «Черниговское троллейбусное управление».

После акцептирования предложений торгов, дается 10 дней на обжалование решения тендерного комитета предприятия, далее происходит подписание договора с поставщиком продукции. Согласно условиям торгов, поставка троллейбусов должна быть осуществлена до 31 декабря 2016 года.

Естественно, мы поинтересовались у директора КП «Черниговское троллейбусное управление» Дмитрия Лавренюка, почему на торги не вышел «Черниговский автозавод».
– Я не знаю, почему от не вышел. Предприятие получало документы по торгам, тем самым, обозначив свое участие в процедуре закупки. Но, за два дня до проведения торгов предприятие подало жалобу в Антимонопольный комитет. Дело в том, что по условиям торгов, с целью не допуска недобросовестных участников, мы прописали обязательным условием, что предприятие, которое будет принимать участие в торгах, должно было продать за два года как минимум, 25 троллейбусов. «Черниговский автозавод» такое условие не устроило, и они подали жалобу, которая сейчас находится на рассмотрении АМКУ, – прокомментировал ситуацию Дмитрий Лавренюк. – Я удивлен тем, что в торгах не принял участие и завод «Богдан», который звонил буквально в среду. Я не анализировал рынок Украины по троллейбусам, но, почему-то мне кажется, что предложенная нам цена троллейбуса в 3,899 млн грн будет уникальной.

По мнению Дмитрия Ларенюка, при подписании договора есть смысл оговорить цвет троллейбусов. Скорее всего, уже традиционно, цвет черниговских троллейбусов будет зеленым – под цвет флага нашей области.

Как стало известно, Антимонопольный комитет оставил жалобу "Черниговского автозавода" без рассмотрения в связи с пропуском сроков ее подачи.
Phantom
лінкцитувати
6
2016-06-11, 14:49
Ну и где же, в какой реальности "добросовестное" предприятие - предлолагаемый победитель, предложивший "уникальную" цену, успел за последние два года продать целых 25 троллейбусов?,,,
Что-то всё это белыми нитками шито :(

Буду разочарован, если тендер будет не признан несостоявшимся ввиду недопуска всех участников.

Кстати, о любви черниговских чинуш к белорусским троллейбусам и нелюбви к своему же черниговскому производителю была ранее статья.

*****

«Цілком таємно»: Атрошенко і паранормальний тендер на закупівлю «розпіарених» тролейбусів

Челайн - чесні новини, 22-04-2016
Відео: Youtube

Попри голослівні обіцянки і піар міської влади, для комфортного пересування чернігівців досі не закупили анонсовані 10 тролейбусів. У мерії запевняють, що ситуація під контролем – 50 мільйонів гривень потраплять у потрібні руки. Мовляв, усі секрети відкриють тільки після завершення тендеру. Нещодавно призначений начальник «Чернігівського тролейбусного управління» Дмитро Лавренюк також ще не обізнаний з усіма нюансами «розпіарених» «рогатиків». Але божиться, що для Чернігова до кінця року обов’язково закуплять з десяток машин рухомого складу. Втім, де й у кого купуватимуть – поки що загадка.

-Объявлен тендер, открытие будет 1 июня. Все желающие допускаются. Я знаю, будет луцкий «Богдан», днепропетровский «Лефан» и вроде белорусы будут. Возможно, и Чернигов будет. Это секретная информация, могут написать любую цену,- начальник «Чернігівського тролейбусного управління» Дмитро Лавренюк.

Але, подумавши, Дмитро Лавренюк висловлює свою думку, і вже стає зрозуміло, хто в тендері «пролітає», а хто, навпаки, «заходить у гості».

— Преимущество белорусских троллейбусов визуально как минимум – они современные уже, дизайн современный, 4-е поколение, расход электроэнергии меньше. Эффективно будет работать на маршруте. Если выиграют, то будут белорусские,- начальник «Чернігівського тролейбусного управління» Дмитро Лавренюк.

Хоча офіційно про «бажаних» партнерів влада не коментує, але відомо, що міський голова Владислав Атрошенко і його заступник Олександр Кириченко вже побували «в гостях» у білорусів. Також відомо, що білоруси готові продавати свої «рогатики» чернігівцям за нижчою ціною, ніж пропонує «Чернігівський автозавод».

Ще рано говорити про фінал цієї історії, але хотілося б, щоб чернігівська влада підтримувала саме місцевих виробників.
А чернігівці скаржаться не лише на катастрофічний стан електротранспорту, а й на «погану» пам’ять чиновників.

-Этим троллейбусам давно пора на пенсию. Капает везде, становится страшно, потому что током бьет, ужасно и страшно. (01-13) Наше новое правительство все обещало, балотировались, деньги бросали, обещали, а теперь, когда выбрали, то, до свидания, черниговцы уже никому не нужны?

Чи їздитимуть чернігівці «по-новому» – в якісних і сучасних тролейбусах? Відповідь на це запитання дізнаємося з часом.

*****

2 Santehnik:

Насколько реальна цена в 3.9 млн. гр. на импортируемый 100-процентно низкопольный троллейбус?




Santehnik
лінкцитувати
7
2016-06-11, 23:30
Phantom [6]:
------------------
> 2 Santehnik:
>
> Насколько реальна цена в 3.9 млн. гр. на импортируемый 100-процентно низкопольный
> троллейбус?
------------------
Я в этом очень сильно сомневаюсь. Разве что ТИСушный БКМ 32102, но он не проходит по ТЗ и в документах которые они приложили они пишут об 321.
Santehnik
лінкцитувати
8
2016-06-14, 12:18
На вестнике появился протокол отклонения предложений и протокол оценки. Отклонили ВнешАгрогрупп, а вот Яникс и Литан не отклонены и допущены к оценке. Осталось узнать где же они заполучили заповетный опыт поставки 25 машин.
Phantom
лінкцитувати
9
2016-06-16, 10:18
http://alltransua.com/forum/topic.php?path=26&page=56#1472

Ух ты! Чернигов нам открыл глаза, что оказывается существует ещё один крупнейший производитель, поставивший за последние 2 года не меньше 25 троллеёбусов по всему миру.
И как только мы их не замечали?
Только чочется узнать, как давно существует это достойное и, самое главное, "добросовестное" предприятие, и каков его уставной фонд. Про хозяев и спрашивать не хочу.

:(((

А вообще-то это хороший повод для обращения в прокуратуру и антикоррупционное бюро с целью узнать, куда идут бюджетные средства.
Santehnik
лінкцитувати
10
2016-06-16, 12:06
Phantom [9]:
------------------
> Только чочется узнать, как давно существует это достойное
> и, самое главное, "добросовестное" предприятие, и каков его уставной фонд. Про
> хозяев и спрашивать не хочу.
------------------
https://usrinfo.irc.gov.ua/edr.html

Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа ГОРЛАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Адреса засновника: 43000, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ГОРДІЮК, будинок 39, квартира 22
Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 274000.00
Дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) та про дату закінчення його формування Розмір (грн.): 274000.00


Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу – у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" Дата державної реєстрації: 12.05.2004
Дата запису: 19.10.2004
Номер запису: 1 198 120 0000 000309

Phantom [9]:
------------------
> А вообще-то это хороший повод для обращения в прокуратуру и
> антикоррупционное бюро с целью узнать, куда идут бюджетные средства.
------------------
Все карты в руках Черниговского автозавода... пусть подают.
Santehnik
лінкцитувати
11
2016-06-23, 12:37
Жалобу подал, только не Черниговский автозавод, а ТД Литан.
Что ж, через полтора месяца узнаем итог всей этой истории.
Phantom
лінкцитувати
12
2016-06-24, 16:47
Чернигов - Покупка белорусских троллейбусов задерживается или вообще отменяется

Gorod.CN.UA - Городской сайт Чернигова, Пятница, 24 Июня 2016, 00:08

Как говорится, «недолго музыка играла» – радость сотрудников КП «Черниговское троллейбусное управление» по поводу покупки десятка белорусских машин была непродолжительной. Уже 23 июня стало известно, что подписание договора с победителем конкурса, как минимум, откладывается до 27-07-2016 года. Но, возможны и более серьезные последствия. Теперь все зависит от работы юристов Черниговского городского совета.

Торги прошли, победитель обозначен

Напомним, что 10 июня в КП «ЧТУ» состоялось вскрытие предложений по покупке 10 троллейбусов. Для этого городской совет выделил 50 млн грн. В конкурсе приняло участие три предприятия:
1. ООО «Торговый дом «Литан» г. Днепр – троллейбусы «Дніпро-Т203» по цене 4887000 грн с НДС за единицу;
2. ООО «ВнешАгроГрупп» г. Минск – троллейбусы модели 321 производства УП «Белкоммунмаш» по цене 4800000 грн с НДС за единицу;
3. ООО СП «Яникс» г.Луцк – троллейбусы модели 321 производства УП «Белкоммунмаш» по цене 3899000 грн с НДС за единицу.


«Черниговский автозавод» участия в торгах не принимал, а за несколько дней до торгов написал жалобу в Антимонопольный комитет. Суть жалобы – якобы незаконное требование Заказчика о продаже Поставщиком не менее 25 троллейбусов за последние 2 года. АМКУ оставил жалобу без рассмотрения в связи с пропуском сроков ее подачи. Таким образом, по логике событий, победителем торгов должно быть признано ООО СП «Яникс» г.Луцк с белорусскими троллейбусами по цене 3,9 млн грн за единицу.

Но не получилось…

Как стало известно 23 июня, участник торгов ООО «Торговый дом «Литан» г. Днепр также подал жалобу в Антимонопольный комитет Украины. Текст жалобы, к сожалению, в распоряжении редакции сайта отсутствует. Один из членов исполкома горсовета, с которым мы общались по данному вопросу, не знал о сути жалобы. Директор КП «Черниговское троллейбусное управление» Дмитрий Лавренюк высказал свою позицию по данному вопросу, но, как нам показалось, он был не в курсе сути жалобы, поскольку, комментируя ситуацию, говорил о том, что «главная цель жалобы ООО «Торговый дом «Литан» – отменить торги».

Ознакомившись с решением Антимонопольного комитета Украины, мы можем предположить, что суть жалобы ООО «Торговый дом «Литан» сводится не к отмене торгов, а к признанию «Литана» их победителем. В частности, в тексте решения речь идет о том, что: «Жалобщик сообщает о нарушении Заказчиком порядка проведения процедуры закупки и просит, в частности, обязать Заказчика отменить решение об акцепте предложения конкурсных торгов общества с ограниченной ответственностью СП «Яникс», отклонить предложение конкурсных торгов указанного участника и завершить процедуру закупки в соответствии с требованиями Закон Украины «Об осуществлении государственных закупок».

Проанализировав данное решение, мы пришли к выводу, что наиболее вероятной сутью жалобы было заявление о том, что ООО «ВнешАгроГрупп» г. Минск и ООО СП «Яникс» г. Луцк – «связанные лица». Если связь между двумя предприятиями будет доказана, то, естественно, «Литан» может требовать завершить процедуру закупки и признать его победителем торгов. После такого решения фирма из Днепра, даже в случае отказа Заказчика, может обратиться в суд и обязать КП «ЧТУ» заключить с ними договор на поставку троллейбусов, но уже по цене 4887000 грн с НДС за единицу. Таким образом город может переплатить порядка 10 млн грн за троллейбусы украинского производства. Кроме того, остается открытым и вопрос качества машин из Днепра, поскольку директор КП «ЧТУ» Дмитрий Лавренюк высказал определенные сомнения и по этому вопросу.

Согласно решению АМКУ, рассмотрение жалобы ООО «Литан» состоится не ранее 27 июля этого года. Но, даже в случае отклонения жалобы участника торгов, КП «ЧТУ» вряд ли сможет подписать договор с поставщиком из Луцка…

Не «литаном» единым

«Черниговский автозавод», после отклонения жалобы АМКУ не остановился на достигнутом. Как сообщил Дмитрий Лавренюк, предприятие подало исковое заявление в суд и теперь уже он будет решать, было ли нарушение процедуры торгов или нет. Если в ситуации с ООО «Литан» при отклонении жалобы АМКУ можно будет поставить точку в вопросе закупки троллейбусов, то с судами все так быстро не заканчивается. После суда первой инстанции может быть «продолжение» и неизвестно, когда эти судебные тяжбы закончатся вообще.
Возможно, КП «ЧТУ» сможет отменить результаты торгов и признать их несостоявшимися. Но это получится не ранее 27 июля. Как быстро сможет предприятие организовать и провести торги будет зависеть не только от ЧТУ, но и от предприятий, заинтересованных в торгах. Можно сделать вывод о том, что покупка белорусских троллейбусов задерживается или вообще отменяется.

Дмитрий Лавренюк, директор КП «Черниговское троллейбусное управление»:
– Такие моменты, как производитель, я конечно понимаю. Но как покупатель – ненавижу. Похоже, в Украине не хотят, чтобы троллейбусы продавались по 4 млн грн, а надо, чтобы по 5 млн грн. Я другого объяснения этой ситуации не вижу. И Купцов («Черниговский автозавод» – авт.), который не принимал участие в тендере, судами занимается и Антимонопольными комитетами, хотя его приглашали на торги. Я думаю, что на предприятии проблема в цене. То есть, фактически, Купцов срывает покупку 10 троллейбусов. Если до этого дойдет, мы объявим еще один тендер. Если кто-то из них даст цену ниже, чем 3,9 млн грн, я буду только рад. Но, я уверен, что никто такой цены не даст.
Santehnik
лінкцитувати
13
2016-06-24, 17:35
Журналисты не "в теме".
Литан не может быть победителем никак, потому что к оценке должно быть допущено не менее двух участников :)

А вся эта ситуация мне напоминает игру в "мы хотели купить дешево, но нам не дали".
Phantom
лінкцитувати
14
2016-06-24, 18:18
Santehnik [13]:
------------------
> Журналисты не "в теме".
> ...
> А вся эта ситуация мне напоминает игру в "мы хотели купить дешево, но нам не
> дали".
------------------

В точку!
Santehnik
лінкцитувати
15
2016-08-03, 18:38
Ну вот и сказочке конец: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/128335
Buran
лінкцитувати
16
2016-12-07, 00:27
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Romann
лінкцитувати
17
2017-07-22, 08:10
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

Доброго дня
Наступного тижна буду в Чернігові, виникли певні питання:
1. Це можна зловити КТГ?
2. Чи К11У далі стоїть на Сіверянці?(просто позначений неробочим)
3. Чи є ДЖПС система?
4. Чи є ще якісь цікаві троли?
Дякую
Мишко з Києва
лінкцитувати
18
2017-07-22, 10:51
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Romann [17]:
------------------
> 4. Чи є ще якісь цікаві троли?
------------------

Є "Барвінки", їх, якщо пам'ятаю, багато на маршруті №11, що проходить через нову лінію по вул. Козацькій.
Romann
лінкцитувати
19
2017-07-22, 14:22
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

Дякую. А київ 11у?
Мишко з Києва
лінкцитувати
20
2017-07-22, 14:49
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Останні дані - за листопад 2016 року, тож краще най місцеві дадуть відповідь.
Щого КТГ, то, коли я був у місті на початку цього року, один (111) бачив біля Дитинця. Підозрюю, що їздять за потребою.
Romann
лінкцитувати
21
2017-07-23, 08:50
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

Дякую. Можливо ще хтось додасть?
PVA
лінкцитувати
23
2021-02-22, 10:44
Звідки: Kharkov, Ukraine

приватне повідомлення

Объявили тендер на 4 новых троллейбуса https://www.0462.ua/news/3028865/novi-trolejbusi-dla-cernigova-4-masini-za-20-miljoniv
Хотят уложиться в 20 Мгрн., видимо снова Барвинки. ..
art-trans
лінкцитувати
25
2022-05-25, 15:32
Звідки: Chernihiv, Ukraine

приватне повідомлення

Минулого року тендер досить жваво пройшов. Освоїли кошти в першій половині року.



Стосовно поточної ситуації - руйнувань контактної мережі й опор - чимало. Я ще не всюди був, втім щойно дозволить потужність електрогенерації (щодо цього нині є питання) - більшість маршрутів повністю або обмежено можна запустити за мінімальних капіталовкладень й поліпшити обстановку із транспортним сполученням в місті разом з тим полегшивши ситуацію з автотранспортом зосередивши дизельні тз на тих напрямках, де тролейбус не покриває житлові масиви.

Дуже корисним була б організація тимчасових розворотів на тих зупинках, де лінії не ушкоджені й дозволять запустити скорочений рух. Цього, нажаль, поки місцева влада не робить.

Окрім того є ушкодження серед тролейбусів (як нових, так і старих), на щастя більш косметичні (скло, решето обшивки тощо). Якщо з ЗІУшками вирішується елементарно заміною зі списаного рс, то барвінкам доведеться чекати замовне скло тривалий час.



Міг би намалювати схему, та не впевнений, що в цьому є потреба за нинішньої ситуації. (якщо мене розумієте)
лихвар
лінкцитувати
26
2022-05-26, 12:49
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

art-trans [25]:
------------------
> Минулого року тендер досить жваво пройшов. Освоїли кошти в першій половині року.
------------------
здається на заводі мали бути кілька готових Т121...
Також були в неті фотки поведеного після влучань каркасу чогось нового і 12-метрового..

------------------
> Міг би намалювати схему, та не впевнений, що в цьому є потреба за нинішньої ситуації. (якщо мене розумієте)
------------------
схема намалювати в будь-якому разі варто, бодай для історії, інша справа що справді поки її можливо не варто публікувати )
art-trans
лінкцитувати
27
2022-05-26, 15:48
Звідки: Chernihiv, Ukraine

приватне повідомлення

На початок вторгнення на заводі були з десяток готових під ключ машин й три одиниці в стані звареної та пофарбованої рами.

Що ж до схеми спробую собі занотувати. Якщо згодом не буде заперечень (й створено відповідний розділ в галереї) після перемоги України можна буде розмістити публічно.



(ще не все вивчив, й не знайшов як додавати одиниці рухомого складу в базу та вносити зміни, адже по Чернігову чимало пробілів й недозаповнених профілів)

◂◂12▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS