|
Пошук |
Тема: місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов) |
en ua ru |
|
|
|
| лихвар | | | | | | Давно треба було створити тему про столицю Галичини.., аж нарешті привід знайшовся ;) Отже, колись хтось з львів'ян питав за фотку розтовченого 585, ось (фото з держ. кіно-фото архіву ім.Пшеничного) :
 | | | SPB | | | | | | А тепер більш сучасна інформація: Підвальну мали відкрити в понеділок але не відкрили, хочай залишилось десь по 30 метрів у кожну сторону. причина в тому що на повороті навколо пожежкиколії різних напрямківбули на трохи відмінному рівні а коли заливали бетон то виводили по одній горизонталі в наслідок чого біля вжоду в головний корпус Академії друкарства бетонна подушка опинилася на одному рівні з тротуаром! а там же ще мав бути шар асфальту і плити/бруківка. отже тепер постало питання підйому рівня тротуаручим зараз і займаються. Інша інфа про 2 тролейбус: в зв'язку з розбірками з підрядником який мав ремонтувати Наукову ремонт на ній продовжать не раніше осіні((( | | | лихвар | | | | | | SPB [2]: ----------------------- > біля вжоду в головний корпус Академії друкарства бетонна > подушка опинилася на одному рівні з тротуаром! а > там же ще мав бути шар асфальту і > плити/бруківка. отже тепер постало питання підйому рівня тротуаручим ----------------------- прямо класика рос. прислів'я - "дураки і дороги".. :-// ----------------------- > Інша інфа про 2 тролейбус: > в зв'язку з розбірками з підрядником який мав > ремонтувати Наукову ремонт на ній продовжать не раніше осіні((( ----------------------- тобто №2 взагалі зараз не їздить? | | | SPB | | | | | | лихвар [3]: ----------------------- > SPB [2]: > ----------------------- > > Інша інфа про 2 тролейбус: > > в зв'язку з розбірками з підрядником який мав > > ремонтувати Наукову ремонт на ній продовжать не > раніше осіні((( ----------------------- > тобто №2 взагалі зараз не їздить? ----------------------- №2 їздить зміненим маршрутом і по незрозумілому графіку а 2 зупинки до своєї кінцевої не доїжджає повертаючи на ряшівську(кінцеву 3,10) | | | RVR | | | | | | А тепер більш сучасна інформація: Підвальну мали відкрити в понеділок але не відкрили - Я і Марчин (з Польщі, Сілезія, що був на покатушках) обсервували (оглянули) теж в понеділок Підвальну. Роботи там ще ого-го !!! №2 їздить зміненим маршрутом і по незрозумілому графіку а 2 зупинки до своєї кінцевої не доїжджає повертаючи на ряшівську(кінцеву 3,10) - Карще б не їхав на Ряшівську пустяком, а повертав на Любінську, де часто бувають трабли у русі 9-го тролейбуса..! | | | SPB | | | | | | RVR [5]: ----------------------- > - Карще б не їхав на > Ряшівську пустяком, а повертав на Любінську, де часто > бувають трабли у русі 9-го тролейбуса..! ----------------------- Не спорю це дійсно ідея, так по обох вулицях було б однаково маршрутів а відповідно і тролів, але на поворот нав Любінську немає стрілок, а нові купити напевно не можуть((( | | | лихвар | | | | | | SPB [6]: ----------------------- > Не спорю це дійсно ідея, так по > обох вулицях було б однаково маршрутів а відповідно > і тролів, але на поворот нав Любінську немає > стрілок, а нові купити напевно не можуть((( ----------------------- не думаю що то сильно дорого - у нас минулого літа під плановану реорганізацію №4 всунули нові на дамбі, зате не прийшли нові тролі..)) | | | RVR | | | | | | > їхав на > Ряшівську пустяком, а повертав на > Любінську, де часто > бувають трабли у русі > 9-го тролейбуса..! ----------------------- > Не спорю це дійсно ідея, так по > обох вулицях було б однаково маршрутів а відповідно > і тролів, але на поворот нав Любінську немає > стрілок, а нові купити напевно не можуть((( ----------------------- - ти трохи не зрозумів або я непевно написав. Таке було минулого року, коли ремонтували теж Наукову (?). Тролейбус № 2 рухався по кільцю Кульпарківська-Виговського-Любінська- Антоновича. Причому по дорозі є всюди стрілки..! | | | Андрій AV | | | | | | SPB [2]: ----------------------- > А тепер більш сучасна інформація: Підвальну мали відкрити > в понеділок але не відкрили, хочай залишилось десь > по 30 метрів у кожну сторону. причина в > тому що на повороті навколо пожежкиколії різних напрямківбули > на трохи відмінному рівні а коли заливали бетон > то виводили по одній горизонталі в наслідок чого > біля вжоду в головний корпус Академії друкарства бетонна > подушка опинилася на одному рівні з тротуаром! а > там же ще мав бути шар асфальту і > плити/бруківка. отже тепер постало питання підйому рівня тротуаручим > зараз і займаються. ----------------------- роботи стоять також через те, що не довезли(не купили) трамвайні плити. Тобто гроші в міста закінчились, а дофінансування з боку держави нема от і нема з чого ліпити далі ту дорогу. | | | лихвар | | | | | | | | | Андрій AV | | | | | | http://www.lviv.tramway.ru/Gallery/big.php?lang=ua&big=1447 1156 заблукав : ))) http://www.lviv.tramway.ru/Gallery/big.php?lang=ua&big=1446 салон 1072 аля Гера!!! http://www.lviv.tramway.ru/Gallery/big.php?lang=ua&big=1445 старенький звичний КТ4 №1009 http://www.lviv.tramway.ru/Gallery/big.php?lang=ua&big=1444 101 у незвичному місці на незвичному 12 маршруті Статистика 28/06/09 Тр 2 – 573... Тр 5 – 103, 546(!), 550(буксиром в депо), 591... Тр 7 – 024. Тр 11 – 566, 112... Тр 12 – 044, 101(!), 104, 524, 570, 586 здається усі Тр 13 – 038... Тр 24 – 109, 518, 581, 592... Т 1 – 1014, 1150(замінений резервним 852), 1154, 1155... Т 2 – 1004, 1072, 1111, 1121, 1134(заїхав в депо) , 1136, 1137, 1139, 1141, 1144 здається всі Т 3 – 1017, 1156(їздив через Підвальну на вокзал і назад), 1157, 1158, 1159... Т 6 – 1047, 1073, 1160, 1162, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170 Т 7 – 1053, 1059, 1119, 1125, 1127, 1163 Т 7а – 1108(замінений резервним 1045), 1112, 1161, 1164 Т 9 – 1007, 1009, 1012(замінений резервним 869), 1145, 1151 Т 9а - 1019
| | | Гербрандт | | | | | | http://www.epravda.com.ua/news/4a4a3bb76d62f/ 30.06.2009 19:22 _ ЄБРР дасть 38 мільйонів євро на Львівські трамваї Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) погодив кредит у розмірі 38 млн. євро для розвитку електротранспорту Львова. Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням прес-службі Львівської міськради. За даними прес-служби, у вівторок на засіданні ради директорів ЄБРР було прийнято рішення про виділення відповідної суми. Наступним після узгодження має стати затвердження кредитної угоди 9 липня на сесії Львівської міської ради. "Рада директорів ЄБРР схвалила проект надання коштів на поліпшення інфраструктури. Таким чином, вже найближчим часом фахівці ЄБРР знову відвідають Львів для узгодження умов і підписання контракту", - цитує агентство слова провідного радника ЄБРР Антона Юсова. Згідно з запропонованими ЄБРР умовами фінансування, банк надає кредит у сумі 26 млн. євро для реконструкції шляхів і транспортного коридору трамвайних ліній, включаючи управління рухом та інженерні комунікації. Крім того, 12 млн. євро для фінансування капітальних витрат для трамвайної інфраструктури та підстанцій, модернізації трамвайних депо, придбання нового рухомого складу. "Наше питання сьогодні було четвертим в списку. Як щойно стало відомо, банк погодив для нас кредит. Крім того, вони схвально відгукнулися про наші проекти. Крім того, ЄБРР висловив надію, що Європейський інвестиційний банк також зможе приєднатися до цього чи до іншого проекту ", - зазначив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Як відомо, 13 серпня 2008 року між Львівською міською радою, ЛКП "Львовелектротранс" та ЄБРР було укладено угоду про наміри щодо підготовки кредитного фінансування, згідно з якою сторони розглядають можливість інвестування в міську транспортну інфраструктуру з метою її вдосконалення. | | | лихвар | | | | | | | | | Андрій AV | | | | | | "свіжий" троль вже кілька днів у депо! Чи буде він мати номер 113 стверджувати не буду :) | | | лихвар | | | | | | Андрій AV [17]: ----------------------- > "свіжий" троль вже кілька днів у депо! > Чи буде він мати номер 113 стверджувати не > буду :) ----------------------- у нього дуже гарні шанси стати 113, бо то Cegelec )) | | | Андрій AV | | | | | | так, що це Cegelec я помітив. Схоже приїхав троль якого продали ще на день незалежності разом з двома автобусами-гармошками | | | Андрій AV | | | | | | Сьогодні бачив обидва А292, одного вдалось сфоткати http://av555.mylivepage.com/image/2246/13122_BC_4696_CA_LAZ_A292_foto1.jpg Там є дві фотки: лівого і правого борту Автобус обладнаний електронним маршрутовказівником, але він не настроєний. Фактично гармошки йдуть одна за другою, сьогодні наприклад між ними був лише один 52527, інтервал десь 10-15 хв між автобусами. Хоча після того як "зелений" від"їхав від кінцевої одразу ж через хвилину приїхав А292. Посадка на кінцевій "пл. Галицька" проводилась тільки через передні двері! Людям подобається! Коли проїжджає гармошка одразу довкола і чути охи і ахи :))) Пасажирів в салоні о 19 год було десь так на 4 бали (за 5-бальною системою)
| | | tvs.vitalik | | | | | | А чому посадка тільки через передні двері? Одразу йде оплата водієві за проїзд? І чи будуть діяти талончики (троль/трам) для проїзду в автобусах? ЗІ. За який час маршрут №5 проїжджає коло? | | | Андрій AV | | | | | | Метод такий ж як у маршрутках: заходиш - платиш, але як далі по маршруту, чи відкривають інші двері не знаю, треба буде якось проїхатись. тривалість кола не скажу, мабуть 50-60 хв | | | лихвар | | | | | | | | | Андрій AV | | | | | | потенційний 113 все на тому ж місці, заводський поки невідомо ... | | | лихвар | | | | | | http://www.zaxid.net/newsua/2009/10/29/101047/ У Львові курсуватиме рейковий автобус 10:10, 29.10.2009 З 22 листопада у Львові запрацює рейковий автобус. Він з’єднуватиме залізничні станції «Сихів» та «Підзамче», а в майбутньому маршрут планують продовжити до Рясного. Про це повідомив начальник геофізичної станції Львівської залізниці, учасник Форуму «Карпатський трамвай» Ярослав Городчук. Автобус, функцію котрого виконуватимуть 2 спарені вагони, здійснюватиме регулярні рейси 4-8 разів на день, особливо це буде актуально в «годину пік». «Це надзвичайно комфортний вид транспорту, а, крім того, ще й дуже швидкий. Подорож триватиме близько 10 хвилин», - зазначив Ярослав Городчук. Подібні автобуси вже їздять маршрутами Львів-Рівне та Львів-Моршин, але це буде перший у Львові рейковий автобус локального характеру. | | | Андрій AV | | | | | | | | | Андрій AV | | | | | | Розсекретив я і перебивку 841-го!!! Справжній 841 до перебивки, звертаєм увагу на боковий поворотник, він розташований на рівні кватирки, ще звертаєм увагу на те, що над маршрутовказівником нема жодних прилаштувань на кшталт кронштейна, наклейки з номерами на вікнах присутні http://www.lviv.tramvaj.ru/Gallery/big.php?big=356 Тепер дивимось на фото 841 після перебивки, звертаєм увагу на те, що поворотник тепер розташований на рівні низу вікна, спереду над МВ зявився кронштейн, наклейка брок на першому вікні в нижньому куті http://www.lviv.tramvaj.ru/Gallery/big.php?big=872 А тепер шукаємо відмінності ;) http://www.lviv.tramvaj.ru/Gallery/big.php?big=1591 На фото 879 до перебивки. Тепер дивимся на 879 після перебивки http://www.lviv.tramvaj.ru/Gallery/big.php?big=266 http://www.lviv.tramvaj.ru/Gallery/big.php?big=503 , нічого не нагадує ... так це колишній 841 тепер 879, а справжній 879 гниє під парканом
| | | LIS | | | | | | Молодець, що розгадав трамвайні секрети Львова, продовжуй цим займатися, дуже цікаво. | |
|
|
|
Переміщення повідомлень |
|
|
0
|
|
|
|
|
|