галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
Пошук Тема: "Електрон" та інші львівські трамвайні проекти   en  ua  ru

◂◂1234▸▸
показати всі
HAnS
лінкцитувати
1
2010-01-27, 15:48
http://proautobus.com/news2.html

Цікава тєма, як на мене :) Надибав на форумі proautobus. Єдине, що так і не зрозумів, хто цей проект втілюватиме....
лихвар
лінкцитувати
2
2011-03-07, 20:43
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

цікава згадка про Львів і УКВЗ http://transphoto.ru/photo/381677/#820294

Anton Buslov
Цитата (Антон Чиграй, 07.03.2011):
> Давненько видать он был. Где-то ещё в 2002-2003 годах бегала обрывочная информация про узкоколейные проекты
Нет.. есть свежий проект. Для Львова сделанный...
BKV
лінкцитувати
3
2012-07-07, 09:58
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?u_lvovi_bude_tramvay_z_nizkim_rivnem_pidlogi&objectId=1259329
У Львові буде трамвай з низьким рівнем підлоги

липня відбулись відкриті конкурсні торги, де було визначено організацію, в якої місто купить новий трамвайний вагон з низьким рівнем підлоги.
Переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Електротранс». Місто купить трамвай у цієї організації за 11 млн. 910 тис. гривень. Гарантія на кузов нового трамваю з низьким рівнем підлоги складає 18 років. Договір про закупівлю буде укладено не пізніше, ніж через 30 днів після оголошення результатів торгів.

Новий трамвай їздитиме по колії, шириною 1 метр, повна пасажиромісткість вагона складатиме не менше 200 осіб. Кількість місць для сидіння – більше 50. Максимальна швидкість трамваю складатиме 60 км/год. Вагон буде обладнано місцем для крісла-коляски, яке буде розташоване навпроти дверей. Також у новопридбаному вагоні буде встановлена кліматична установка.





//скопійовано з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:37
BKV
лінкцитувати
4
2012-07-07, 11:45
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Виходить вартість машини близько 1млн Ойро...
Гарантія на кузов 18 років - якось сумно виглядає
Видається, що буде щось російського виробництва...
Opus_Dei
лінкцитувати
5
2012-07-07, 12:47
Нашо ті понти? за 1 млн ойро можна купити бу трамваїв штук 15.

І так немає де ремонтувати його.
BKV
лінкцитувати
6
2012-07-07, 20:35
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

Yura LV [1745]:
------------------
> навіть всі тележки
------------------
візки...
Поліграфант
лінкцитувати
7
2012-07-08, 19:36
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

BKV [1741]:
------------------
> http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?u_lvovi_bude_tramvay_z_nizkim_rivnem_pidlogi&objectId=1259329
> У Львові буде трамвай з низьким рівнем підлоги
>
> липня відбулись відкриті конкурсні торги, де було визначено організацію, в
> якої місто купить новий трамвайний вагон з низьким рівнем підлоги.
> Переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне
> українсько-німецьке підприємство «Електротранс». Місто купить трамвай у цієї
> організації за 11 млн. 910 тис. гривень. Гарантія на кузов нового трамваю з
> низьким рівнем підлоги складає 18 років. Договір про закупівлю буде укладено
> не пізніше, ніж через 30 днів після оголошення результатів торгів.
>
> Новий трамвай їздитиме по колії, шириною 1 метр, повна пасажиромісткість вагона
> складатиме не менше 200 осіб. Кількість місць для сидіння – більше 50. Максимальна
> швидкість трамваю складатиме 60 км/год. Вагон буде обладнано місцем для крісла-коляски,
> яке буде розташоване навпроти дверей. Також у новопридбаному вагоні буде встановлена
> кліматична установка.
>
>
>
------------------

А хіба це підприємство хоч один трамвай уже виготовило... Моя думка - будуть варити кузов із квадратних труб, а візки візьмуть від Татр...
Поліграфант
лінкцитувати
8
2012-07-08, 19:43
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

Opus_Dei [1743]:
------------------
> Нашо ті понти? за 1 млн ойро можна купити бу трамваїв штук
> 15.
>
> І так немає де ремонтувати його.
------------------
Ви ж не розумієте геніального польоту думок нашого мера! Дешеве Львову не підходить! Тільки дороге і
ексклюзивне! Думаю, що кузов буде зроблений із квадратних труб, обшитий бляхою, а візки і т.п. - від старих "Татр"... Доречі, залишилося ще кілька Т4 в депо №1 - напевне із них і будуть "кулібінічати"...
Stallone
лінкцитувати
9
2012-07-09, 02:48
Поліграфант [1750]:
------------------
> квадратних труб
------------------
Вибачте, але як то?

Труба по своїй суті не може бути прямокутною, вона кругла :)
DeadHead
лінкцитувати
10
2012-07-09, 13:34


Stallone [1759]:
------------------
> Поліграфант [1750]:
> ------------------
> > квадратних труб
> ------------------
> Вибачте, але як то?
>
> Труба по своїй суті не може бути прямокутною, вона кругла :)
------------------
Труби різні бувають, в т.ч. квадратні прямокутні, шести- восьмигранні, навіть, овальні і трикутні. Просто зазвичай їх називають профільна труба квадратна, п.т. прямокутна і т.д., або просто профіль.

Поліграфант [1747]:

“Моя думка - будуть варити кузов із квадратних труб, а візки візьмуть від Татр

BKV [1741]:

“...новий трамвайний вагон з низьким рівнем підлоги”, брррр це як? І чим Вам квадратні труби не вгодили?
Stallone
лінкцитувати
11
2012-07-09, 19:04
DeadHead [1764]:
------------------
> Труби різні бувають, в т.ч. квадратні прямокутні, шести- восьмигранні,
> навіть, овальні і трикутні. Просто зазвичай їх називають профільна труба квадратна,
> п.т. прямокутна і т.д., або просто профіль.
------------------
Ні. Принаймі, нас так вчили у ВУЗі, це одна з перших тем курсу предмету "Металеві конструкції".

Цитую (вибачте, що на російській):

Труба - промышленное изделие на основе полого круглого профиля постоянного сечения..

http://ru.wikipedia.org/wiki/Труба

Труба може бути тільки круглого перерізу, все інше - це профілі.
DeadHead
лінкцитувати
12
2012-07-09, 20:05
Stallone [1765]:
------------------
> DeadHead [1764]:
> ------------------
> > Труби різні бувають, в т.ч. квадратні прямокутні, шести- восьмигранні,
> > навіть, овальні і трикутні. Просто зазвичай їх називають профільна труба
> квадратна,
> > п.т. прямокутна і т.д., або просто профіль.
> ------------------
> Ні. Принаймі, нас так вчили у ВУЗі, це одна з перших тем курсу предмету "Металеві
> конструкції".
>
> Цитую (вибачте, що на російській):
>
> Труба - промышленное изделие на основе полого круглого профиля постоянного
> сечения..
>
> http://ru.wikipedia.org/wiki/Труба
>
> Труба може бути тільки круглого перерізу, все інше - це профілі.
------------------
ОФФ:
Стальная труба - Изделие из стали кольцеобразного, овального, многоугольного или иной формы полого поперечного сечения относительно большой длины. Трубы стальные. Термины и определения. ГОСТ 28548-90

Трубы стальные квадратные. Сортамент. ГОСТ 8639-82

Stallone, Ви з Пасажиром часом не одногрупники?
Поліграфант
лінкцитувати
13
2012-07-09, 20:08
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

Отож переглянув доступну інформацію по будівництву того самого сучасного трамваю. Прошу звернути увагу на публікацію у "Львівській газеті". http://www.gazeta.lviv.ua/print/life/2012/06/21/3423
Тут підприємство назване ТзОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Електрон-транс»....
Доречі не можу найти офсайту цього промислового гіганта ні за допомогою Гугла, ні за допомогою Яндекса... Навіть адреса його десь недоступна... І такій "конторі" віддають 1 млн євро?
Думаю, що реально повноцінний серійний трамвай для Львова могли б зробити лише Татра-Юг, УКВЗ, РВЗ (якщо він ще існує) чи ПТМЗ...
Пасажир
лінкцитувати
14
2012-07-09, 22:30
DeadHead [1770]:
------------------
> Трубы стальные квадратные. Сортамент. ГОСТ 8639-82 Stallone, Ви
> з Пасажиром часом не одногрупники?
------------------
якщо усі такі обізнані в сортаменті металопрокату то мабуть будували б визначення правильно
а не цитували гости, доречі якшо хтось вкурсі то в Україні діють ДСТУ, ДБН, БНіП
крім того пасажир те що профіль не є трубою проігнорував
основні несучі конструкції двотавр-швелер, оскільки вони мають більш несучу здатність.
з профіля як правило виконують розпірки

на рахунок виготовлення низькопідлогового трамваю для львова - важаю не доцільним!
обгрунтую: більша частина зупинок розташовані на проїжджій частині, там де й підходить до тратуару то моють значну відстань.
у львові є випадки коли пасажирів що виходять з трамваю збивають автівки, наприклад на зуп. Парккультури був інцидент.
доречнішим мабуть було на ЛАЗі виготовляти вставку і при КР робити КТ 3 секційним, як до прикладу зробили у прибалтиці.



//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:42
Пасажир
лінкцитувати
15
2012-07-09, 22:33
Stallone [1773]:
------------------
> > Stallone, Ви з Пасажиром часом не одногрупники?
> ------------------
> На жаль, ми навіть не знайомі.

можемо познайомитись, я від народу не ховаюсь


//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:42
DeadHead
лінкцитувати
16
2012-07-09, 23:22
ОФФ:
Пасажир [1775]:
------------------
> DeadHead [1770]:
> ------------------
> > Трубы стальные квадратные. Сортамент. ГОСТ 8639-82 Stallone, Ви
> > з Пасажиром часом не одногрупники?
> ------------------

> а не цитували гости, доречі якшо хтось вкурсі то в Україні діють ДСТУ, ДБН, БНіП

Якщо хтось не в курсі, то ГОСТи – міждержавні стандарти, ДСТУ – національні. Ознайомтеся з переліком діючих стандартів та регламентів, там не тільки ГОСТ, є РСТ і РСТ УРСР і СТ СЕВ.
Приведені вище ГОСТи дійсно стосуються лише РФ, з огляду на лінк Stallone не вважав за потрібне давати назви аналогічних українських документів. Вітчизняний називається ДСТУ 2643-94 Труби сталеві та чавунні. Терміни та визначення. І киньте в мене трубою "тільки круглого перерізу", якщо в ньому визначення відрізняється від аналогічного в ГОСТ.

> якщо усі такі обізнані в сортаменті металопрокату то мабуть будували б визначення
> правильно

В повсякденному спілкуванні Ви вільні формулювати визначення довільно, головне щоб Вас зрозуміли вірно, але будучи випускником інженерної спеціальності, категорично стверджувати, що труба буває виключно круглого перерізу... ну помилуйте.

>крім того пасажир те що профіль не є трубою...

Вірно, а де написано зворотнє?





//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:42
Поліграфант
лінкцитувати
17
2012-07-12, 22:38
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

> У львові є випадки коли пасажирів що виходять з трамваю збивають автівки, наприклад
> на зуп. Парккультури був інцидент.
------------------
Я сам був свідком такого інциденту на зупинці трамваю №7 "вул. Мечнікова". Тоді автівка збила дівчину, яка виходила із вагона... Правда автомобілісту добряче дісталося від водія трамваю...

> доречнішим мабуть було на ЛАЗі виготовляти вставку і при КР робити КТ 3 секційним,
> як до прикладу зробили у прибалтиці.

Я теж думаю, що так можна було зробити, але не на ЛАЗі, а на "ляпі"... Таким чином вийде вагон по типу Gotha G4 - 61... Правда деякі тут говорили, що G4 - 61 для Львова не підходили...

Взагалі, то необхідно було замовляти новий вагон на УКВЗ за проектом для Калінінграда... В такому випадку була б гарантія хоча б на рік і можливість поставок запчастин...

P.S. Новий трьохсекційний вагон УКВЗ коштує 32 500 000 рублів РФ (дізнався через групу ВК "Трамвай"), тобто менше 10 млн. грн ... Висновки робіть самі...


//скопійовано з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:42
Пасажир
лінкцитувати
18
2012-07-13, 19:17
Поліграфант [1788]:
------------------
> Я теж думаю, що так можна було зробити, але не на ЛАЗі,
> а на "ляпі"... Таким чином вийде вагон по типу Gotha G4 - 61...
> Правда деякі тут говорили, що G4 - 61 для Львова не підходили...
------------------
ЛРЗ чи як кажуть в народі "ЛЯПА" кузов не розробить так як це зробить ЄДИНИЙ НА ТЕРЕНАХ УСЬОГО СССР Львівський атобусобудівний інститут, І ЦЕ НЕ РЕКЛАМА А КОНСТАТАЦІЯ ФАКТУ! крім того на ЛАЗі використовуються найсучасніші технології складання кузовів, а на ЛЯПІ проходить просто КР з підсиленням, навіть ВЛ 40 не є винаходом це просто ВЛ 80 розділений на дві сексції!
__________________________________________________________________________________________
що до G4 - 61 так вони були за дуже довгими - 21 м. с копійками, середня вставка була короткою, і мала значний винос кузова + обслуговування не якісне і відсутність відповідного КР, в КТ 4 необхідно вставляти такіж по довжині сексції і візок низького кріплення, є одна проблема - перевищення швидкості чи серйозні нестиковки колії будуть прихводити до сходу складу з колії


//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:43
Поліграфант
лінкцитувати
19
2012-07-14, 22:27
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

> в КТ 4 необхідно вставляти такіж по
> довжині сексції і візок низького кріплення, є одна проблема - перевищення швидкості
> чи серйозні нестиковки колії будуть прихводити до сходу складу з колії
------------------
А візок для низькопідлогового вагону хто зробить? Я стикався із проблемою виготовлення литої деталі у Львові... Зміг зробити лише завод комунального устаткування, але дуже неякісно... Тобто реально треба було УТіЗ працювати або із УКВЗ ім. Кірова або із "Белкомунмашем", які мають досвід виготовлення сучасних вагонів...


//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:43
Андрій AV
лінкцитувати
20
2012-07-14, 22:43
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

Яке відношення має УТіЗ до виготовлення трамваїв і чому воно має таким перейматись?


//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:45
Поліграфант
лінкцитувати
21
2012-07-14, 23:12
Звідки: Львів (Кривчиці), Україна

приватне повідомлення

Андрій AV [1799]:
------------------
> Яке відношення має УТіЗ до виготовлення трамваїв і чому
> воно має таким перейматись?
------------------
Управління транспорту і зв'язку (УТіЗ), якому підпорядковано ЛКП "ЛЕТ" мало б все-таки контролювати хто і що буде виготовляти. Достатньо уже СітіЛАЗів, які гниють під парканом троллдепо зі сторони вул. Рубчака, а по маршрута КАТП-1 рухається автобуси "УспіхуБМ" і "Одрі"....
Матеріал про дійсно низькопідлоговий трамвай 71-409 "Уралтрансмашу"- http://ekuznecov.livejournal.com/69290.html.
Було б добре, якби мій прогноз не справдився, але "Електрон" зробить якесь лайно...



//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:45
Sasha
лінкцитувати
22
2012-07-14, 23:48
Поліграфант [1801]:
------------------
> Андрій AV [1799]:
> ------------------
> > Яке відношення має УТіЗ до виготовлення трамваїв і чому
> > воно має таким перейматись?
> ------------------
> Управління транспорту і зв'язку (УТіЗ), якому підпорядковано ЛКП "ЛЕТ" мало
> б все-таки контролювати хто і що буде виготовляти.

Ви помиляєтеся, УТіЗ має зовсім інші функції і жодне комунальне підприємство йому не підпорядковується - ні ЛЕТ, ні АТП-1. Комунальні підприємства підпорядковуються відповідним департаментам Львівської міської ради, зокрема ЛЕТ і АТП-1 - Департаменту житлово-комунального господарства, а на УТіЗ покладено функції замовника транспортних перевезень, контролю за здійсненням перевезень, а також кабельного телебачення, інтернет-провайдерів тощо. Для УТіЗ ЛЕТ, як і АТП-1 - такий самий перевізник як інші приватні. Тому УТіЗ немає ніякого відношення ні до виготовлення трамваїв, ні до їх придбання, ні до їх експлутації, ні до будівництва колії...
До того ж стоїть вимога, що як трамваї, так і тролейбуси повинні бути вітчизняного виробництва, тому вступати у якісь переговори ні ЛЕТу, ні міським посадовцям з іноземними виробниками немає ніякого змісту і лоігки - цим буде займатися підприємство-переможець тендеру, яке і вирішуватиме якіф комплектуючі і у кого буде закуповувати, головне аби вкластися у суму і технічні вимоги щодо комплектації вагону!


//перенесено з теми "місто Лева (Львів, Lwów, Leopolis, Lemberg, Львов)" //HAnS, 2012-12-24, 05:46
BKV
лінкцитувати
23
2012-07-19, 09:01
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

http://electron.ua/all_news/pershi_suchasni_tramvayi_dlya_lvova_vyhotovyt_nove_pidpryyemstvo_«kontsern-elektronu»_98.htm

ПЕРШІ СУЧАСНІ ТРАМВАЇ ДЛЯ ЛЬВОВА ВИГОТОВИТЬ НОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНЦЕРН-ЕЛЕКТРОНУ»
11.07.2012

Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» стало переможцем тендеру на поставку нових трамваїв для ЛКП «Львівелектротранс».

Тендер, замовником якого виступив Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, відбувся 3 липня 2012 року. В тендері взяли участь п`ять підприємств: Львівський локомотиворемонтний завод, Київський завод електротранспорту, Торгово-фінансова компанія «ЛАЗ» (м. Київ), завод «Татра-Юг» (м. Одеса) та Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», співзасновником якого є «Концерн -Електрон».

Комітет з конкурсних торгів ретельно вивчив усі пропозиції підприємств-учасників і з поміж них обрав найоптимальніший варіант, запропонований власне СП «Електронтранс», яке запропонувало найкращу ціну - 11 млн. 910 тис. грн. та гарантійний термін використання кузова протягом 18 років. Щодо цінових пропозицій інших учасників тендеру, то вони були наступними: Київський завод електротранспорту - 16 млн. грн., Львівський локомотиворемонтний завод - 14 млн. 195 тис. грн., завод «Татра-Юг» - 12 млн. 750 тис. грн., «Торгово-фінансова компанія «ЛАЗ» - 12 млн. грн.

Актуальність проекту «Львівський трамвай» полягає в тому, що виробництво сучасного трамваю для міст з вузькою колією (шириною 1000 мм), в Україні відсутнє. У більшості міст України для трамваїв прокладено широкі колії, і лише у Львові, Житомирі , Вінниці та Євпаторії використовується вузька колія. Станом на початок 2012 року на вузькій колії експлуатувалось 323 вагони (до 1990 р. їх було 580 шт.), середній вік яких складає 35 років. Зношеність вагонного парку становить майже 100% (коефіцієнт виходу на лінію – близько 35%). Мінімальна потреба в нових вузькоколійних трамваях для України складає 150-200 шт.


Спільне українське-німецьке підприємство «Електронтранс», створене «Концерн-Електроном» та одним з провідних підприємств Європи з виробництва залізничних і трамвайних трансмісій TransTec Vetschau GmbH (Німеччина), спеціалізується на виробництві саме вузькоколійних трамваїв. В результаті вивчення досвіду європейських виробників міського електротранспорту (підприємств Австрії, Німеччини, Чехії, Хорватії, Польщі, а також Росії), СП «Електронтранс» розроблено проект нового сучасного трамваю місткістю 217 пасажирів (місць для сидіння - 57, стоячих – 160), який відповідає усім європейським вимогам безпеки та комфорту: низький рівень підлоги, широка оглядовість, понижений рівень шуму і вібрації, наявність системи кондиціонування салону та місць для осіб з особливими потребами, сучасна електронна система управління і контролю руху.

Виробництво нових львівських трамваїв розташоване на виробничо –технічній базі і площах Ряснянського промкомплексу ПАТ «Концерн-Електрон», забезпечене висококваліфікованими профільними інженерними кадрами і робітниками спеціалізованих професій.

Складання трамваїв здійснюватиметься машинобудівною корпорацією підприємств «Концерну-Електрон».
Сергій
лінкцитувати
24
2012-07-20, 16:03

приватне повідомлення

Вот мне интересно стало одно: если у Татры-Юг есть разработка узкоколейного вагона типа КТ-4, то что мог предложить и изготовить КЗЕТ для Львова!!??? Сделать а-ля Кобру со старых киевских Т-3, поставив её на узкоколейный телеги, или купить где-нибудь в Германии с десяток КТ-4ДМ, провести им "марафет" и впарить по 16 лимонов!?
Sasha
лінкцитувати
25
2012-07-20, 22:38
Сергій [1812]:
------------------
> Вот мне интересно стало одно: если у Татры-Юг есть разработка
> узкоколейного вагона типа КТ-4, то что мог предложить и изготовить КЗЕТ для Львова!!???
> Сделать а-ля Кобру со старых киевских Т-3, поставив её на узкоколейный телеги,
> или купить где-нибудь в Германии с десяток КТ-4ДМ, провести им "марафет" и впарить
> по 16 лимонов!?
------------------
Скорее всего второй вариант - это в порядке вещей для деятелей с КЗЭТа!

◂◂1234▸▸
показати всі

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS