| Sturm | | | | |
| Щось ця тема тут не освітлена ще, то я почну :) Сьогодні ставили відбійник на перегоні Польова - Індустріальна. Також демонтують стовпи майбутньої огорожі, пошкоджені ДТПістами. Сподіваюся, що їх замінять на нові, чи хоча б повирівнюють старі :) |
|
| Sturm | | | | |
| На Гарматній (поблизу) щось робили з люками кілька роботяг, на ГС та на ІЛ стояли роботяги з теодолітами. На ГС щось чи то завантажували, чи то вивантажували біля "бази" |
|
| Sturm | | | | |
| На перегоні ПФ - Політехнічна ставлять огорожу |
|
| Sturm | | | | |
| |
|
| HAnS | | | | |
| |
|
| Sturm | | | | |
| Сьогодні трохи пофоткав реконструкцію (фото до 1 Мб, вибачте за якість, фоткав під дощем). Ст. "Кільцева Дорога": Будівництво станції. Контактна мережа з першої (тієї що біля платформи) колії тимчасово перенесена на другу колію
З іншого боку:
Ст. "Ромена Ролана": Над пішохідним переходом також буде накриття:
Власне станція:
Ст. "Гната Юри": Пішохідний місток офіційно ще закритий:
Але ним вже активно користуються :) Ще місток:
Види з моста:
Ходять чутки, що крайня права колія на останньому фото не вписується в габарит :) Ст. "Сім'ї Сосніних": Накриття над входом у перехід:
На опорах контактної мережі встановили ліхтарі:
На перегоні СС-ГЮ кладуть плитку. На РР теж йдуть роботи.
|
|
| HAnS | | | | |
| Дякую за хороший звіт :) То все виглядатиме прикольно) |
|
| d3fai13r | | | | |
| Sturm дякую за звіт. А взагалі до літа закінчити встигнуть чи ні? |
|
| Sturm | | | | |
| В об"їзд може навіть на день Києва запустять. А от коли зроблять повністю - невідомо. Станціїї не готові |
|
| Sturm | | | | |
| Плюс на Індустріальному шляхопроводі не вкладені колії, плюс на перегоні "Площа Перемоги - Повітрофлотська" колії не з"єднані... |
|
| Sturm | | | | |
| На перегоні ІЛ-СС колія у бік депо вже відбаластована. Залишилася друга колія. На перегоні СС-ГЮ активно кладуть плитку. На Індустріальній помічена купа свіжого піску та баласту. |
|
| лихвар | | | | |
| нагадайте, коли має бути день "Д" (тобто день києва) ? |
|
| HAnS | | | | |
| Останні вихідні травня |
|
| Sturm | | | | |
| Сьогодні теж працювали але не ударними темпами. Між вул.Зодчих та вул. Жолудєва сильно провисає КМ у бік центру |
|
| лихвар | | | | |
| коли вертався з Харкова, то бачив з вікна "цуга" як осіб в оранжевому колупались трохи ;) , це був ранок понеділка. |
|
| Sturm | | | | |
| Почали встановлювати "шумку" від ст. Сім"ї Сосніних у бік ст. Гната Юри. *шумка = шумопоглинаючий екран :) На шляхопроводі над зал.ст. Борщагівка встановили опори КМ. Також, незважаючи на негоду, варять стики далі, у бік ст. Гната Юри. Поставили палатку (тент) на кшталт ринкових і варять :) На трикутнику (Гната Юри) теж щось робили, але не дуже зрозуміло що саме |
|
| Sturm | | | | |
| 18.05.2010 (всі фото до 700 Кб) Станція "Сім'ї Сосніних" Шумопоглинаючий екран вже дотягли до прохідної заводу "Сатурн" На стовпах почепили тимчасові кріплення КМ:
На самій станції працюють, ЯТР оформлення закінчують:
Термокомпенсаційні вставки так і не встановили:
Нові сходи у підземний перехід:
Колії продовжують вирівнювати, як завжди вручну :(
 На шляхопроводі тепер також будуть стовпи КМ. На цьому стовпі видно тимчасову розтяжку-кріплення КМ:
Offtop 5304 живіший всіх живих :)
End Offop До цього місця дотягли КМ на тимчасових кріпленнях:
Нова КМ на тимчасових кріпленнях:
На дорозі зняли верхній шар асфальту. Може заодно і її відремонтують? ;)
Біля "Київтрансгазу" помічені плити, явно залізничного походження. Виправте, якщо помиляюся.
Поблизу розвантажували фуру з плитами: [ На місце колишньої тимчасової зупинки "Бульвар Івана Лепсе" привезли б/в плити, НЯЗ там знову буде тимчасова зупинка:
Хоппер тепер самотній:
Станція "Івана Лепсе" Нову КМ тимчасово прикріпили до шляхопроводу:
Купу баласту розрівнювали, не дуже збагнув для чого. Влаштують доріжку з плит для виходу у підземний перехід?
 |
|
| HAnS | | | | |
| Sturm [18]: ----------------------- > Біля "Київтрансгазу" помічені плити, явно залізничного походження. > Виправте, якщо помиляюся. ----------------------- Данке за звіт)) А плити дійсно залізничні, на таких самих лежить колія, яка забезпечує прямий вихід з Фастівського напрямку на Шепетівку в об’їзд Козятина. |
|
| лихвар | | | | |
| черговий скандал.. http://gazeta.ua/index.php?id=345383 Швидкісний трамвай курсуватиме по бракованих рейках 30.06.2010 17:15 Рейки, які будівельники використовують для прокладання лінії швидкісного трамваю з центру до Борщагівки, - промисловий брак. За словами президента транспортної компанії Trans Road Group, яка займається дослідженнями в області залізничних перевезень Ігоря Бучко, кожна рейка має своє маркування, за яким можна визначити, до якого сорту віна належить. "Залежно від категорії зріз рейки офарблюють у різні кольори. Наприклад, рейки 1-го сорту позначають зеленим. Такі кладуть на лінії для пасажирського потоку потягів. Якщо на зрізі червона фарба, це - 2-й сорт, для дизельних перевезень, де швидкість нижча. Ну і, нарешті, синім маркуванням позначають промисловий брак. Саме такі рейки укладали для нашого швидкісного трамваю. У цьому може переконатися кожен, хто здатний відрізнити червоний колір від синього", - сказав Бучко. Ще один показник бракованих рейок - їхня довжина. Для швидкісного трамвая укладали рейки марки Р-65, які випускаються винятково по 12 і 24 метри. Якщо рейка бракується, її ріжуть на 6-метрові шматки, на зрізі ставлять синю позначку і відправляють на промислові підприємства, де по них їздять дрезини і товарні вагони зі швидкістю не більше 15 км/година. Лінія столичного швидкісного трамваю складається з 6-метрових шматків, а, як відомо, керівництво "Київпастрансу" обіцяло, що трамвай розганятиметься до 80 км на годину. За словами заступника директора Науково-дослідного конструкторсько-технологічного інституту міського господарства Леоніда Збарського, прокладені рейки не пристосовані для швидкісної лінії. "Через те, що це швидкісна лінія, рейки повинні бути звареними між собою. Але за своєю довжиною і конструкцією вони призначені винятково для збірки, а не для зварювання. Для цього в них є спеціальні отвори для болтів, це значно знижує їхню міцність", - сказав Збарський. У кресленні швидкісного трамваю зазначено, що на будівництві використовуються рейки Р-65 згідно Дст 8161-75, однак цей ДСТ був розроблений в 1974 році і відмінний у нашій країні в 2004 році. На його місце введений новий - ДСТУ 4344. Як відомо, раніше низку запитань викликало кріплення "ІМЕТ", яке повинне міцно утримувати рейки на швидкісній лінії. За словами Бучка, ці кріплення - справжнісінький фальсифікат, який може накоїти лиха в Києві. "Можу з усією відповідальністю заявити, що ці кріплення рейки не втримають! Але і це ще не все, їхній гарантійний термін усього лише два роки. Отже, коли трамвай поставлять на рейки, весь шлях потрібно буде замінити, адже будівництво вже йде більше двох років", - сказав Бучко. Згодний з думкою свого колеги й один із самих авторитетних транспортників країни Леонід Збарський. На думку вченого, якщо адміністрація зважиться зробити запуск лінії, катастрофа неминуча. "Кріплення "ІМЕТ" - аналог розробки 70-х років. Воно давно зняте з виробництва. Але підприємство "Механіка", яке постачає на лінію ці кріплення, вчинило недобросовісно. Там взяли англійський патент 1973 року й одержали патент український 2009 року. Причому навіть картинки ніхто змінювати не став. Просто перемалювали їх один до одного. Те, що цю конструкцію не можна застосовувати в такому виді, це точно. Адже по лінії трамвай ще не ходив, а кріплення вже розвалюються", - сказав Збарський. |
|
| HAnS | | | | |
| Стоп-стоп, як мінімум про 6-метрові шматки брехня, принаймні на першій пусковій ділянці. |
|
| лихвар | | | | |
| |
|
| Sturm | | | | |
| Встановлюють опори КМ на пергоні Польова-Індустріальна, там же приготували матеріали для встановлення огорожі. На перегонах Індустріальна - Гарматна та Польова - Політехнічна вкладають плити для майбутньої шумоізоляції. На Індустіальній розбирають старі станційні павільйони. В цілому робота йде, але не дуже "активно". Станції "Площа Перемоги", "Повітрофлотська", "Політехнічна", "Польова", "Гарматна", "Героїв Севастополя" ніхто не чіпав, таки будуть робити після пуску. В основному займаються коліями. |
|
| лихвар | | | | |
| Sturm [23]: ----------------------- > старі станційні павільйони. В цілому робота йде, > але не дуже "активно". Станції "Площа Перемоги", "Повітрофлотська", > "Політехнічна", "Польова", "Гарматна", "Героїв Севастополя" ніхто не чіпав, > таки будуть робити після пуску. В основному займаються > коліями. ----------------------- тобто в середній частині швидкісного на Покрову буде діючою максиму одна "Індустріальна", я правильно зрозумів? |
|
| HAnS | | | | |
| 1. Розібрали тимчасовий з'їзд на Т14. 2. На індустріальній лежать плити для безшпалки. |
|
| Sturm | | | | |
| лихвар [24]: ----------------------- > тобто в середній частині швидкісного на Покрову > буде діючою максиму одна "Індустріальна", я правильно зрозумів? ----------------------- Виходить що так :(
|
|